Ik zit met een probleempje bij mijn vriendin. Ze heeft een USR 9106 Wireless ADSL modem en ze heeft nu ineens geen internet meer. Aan de ADSL kabel ligt het niet (met oude usb-modem doet ie het wel), aan de netwerkkabel tussen pc en router ook niet (krijgt wel een 192.168 adres) en aan de draadloze verbinding ook niet (laptop boven krijgt ook 192.168 adres) De inbelgegevens kloppen volgens mij gewoon, heb gewoon hetzelfde ingevoerd als bij de usb-modem), maar toch krijgt hij geen verbinding.
Op internet heb ik allerlei handleidingen gevonden, maar dat lijkt ook niet te werken. Alles staat hetzelfde ingesteld. Maar ik gok toch dat er ergens een instelling verkeerd staat, want de laptop en pc krijgen gewoon geen internet, want er is geen extern IP. Iemand nog een idee wat ik zou kunnen doen?
Op internet heb ik allerlei handleidingen gevonden, maar dat lijkt ook niet te werken. Alles staat hetzelfde ingesteld. Maar ik gok toch dat er ergens een instelling verkeerd staat, want de laptop en pc krijgen gewoon geen internet, want er is geen extern IP. Iemand nog een idee wat ik zou kunnen doen?