[BF2]Vreemde textures

Pagina: 1
Acties:

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds kort nu dus een Nvidia FX6800 Ultra 256.
Verdere specs

Asus P4P800 E Deluxe
Intel P4 2.8 Ghz
4096 MB Geheugen
SB Audigy
windows XP
Alle nieuwe drivers enzo...
Oude versies geprobeerd.

Nu heb ik tijdens het spelen van BF2 de volgende rare dingen ontdekt.

Textures verdwijnen spontaan. Dat wil zeggen als ik een tank/of iets anders zie aan komen rijden in de verte dan verdwijnt ie in het niets terwijl hij juist dichter bij komt. Dit is vrij irri , Hij ziet jou wel en ik ik hem niet . Beweeg ik een stukje of draai een beetje met mijn muis , flikkerd de tank aan en uit of blijft soms gewoon zichtbaar.

Ik draai met alles op high op 1024*768 op 85 Hrz en zicht op 100%. Ik haal gemiddeld 40-60 frames /sec. Het is gewoon irri.

Tevens een andere fout is dat als ik bf2 afsluit , twee piepjes hoor (system error sound) Plong of zo iets. Dit heb ik alleen maar als ik bf2 afsluit. Het lijkt op een error message , maar tis het niet , want ik zie niets...

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met deze twee vragen

Edit:

Ik heb de legale DVD van BF2 en tevens heb ik dit probleem niet met andere Games zoals Doom3 , HL2 of AA.

:)

[ Voor 7% gewijzigd door Stronkie op 20-09-2005 13:43 . Reden: Info Geupdated ]

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Heb je eerst de oude drivers gedeinstalleerd voordat je de laatste erop gezet hebt??
Niks overgeklokt?

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
alle drivers al zo'n beetje gehad en niets overgeclocked...

• ShellGhost
Heb je dit alleen in BF2 of ook in andere spellen??

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
alleen BF2. Heb hl2 , doom3 en AA geprobeerd en deze games lopen perfect en soepeler dan BF2 :)

• ShellGhost
Legale of illegale versie??
Het lijkt er toch op dat het een driver probleem is...
BF2 luisterd heel erg nauw naar de gebruikte drivers...
Je kan anders misschien kijken in de meuktracker naar de verschillende drivers die daar staan voor Nvidia en lezen of andere mensen geen problemen ondervinden met die specifieke driver... ?

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Lol,

Al die info die ook in de eerste post kon..... Wel het gaat om de legale versie van BF2. Ik heb alle versies van de drivers geprobeerd inc die op de bf2 cd staat. Na elke keer opnieuw installeren heb ik eerst er voor gezorgd dat de oude drivers weg waren. Ik heb zelfs de beta drivers gebruikt van guru3d.com. Ik heb dit probleem met alle drivers. Maar ik heb verder geen artifacts en alle games draaien zo mooi dat ik er versteld van sta van dit vreemde probleem

• ShellGhost
Stronkie schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 13:35:
Lol,

Al die info die ook in de eerste post kon..... Wel het gaat om de legale versie van BF2. Ik heb alle versies van de drivers geprobeerd inc die op de bf2 cd staat. Na elke keer opnieuw installeren heb ik eerst er voor gezorgd dat de oude drivers weg waren. Ik heb zelfs de beta drivers gebruikt van guru3d.com. Ik heb dit probleem met alle drivers. Maar ik heb verder geen artifacts en alle games draaien zo mooi dat ik er versteld van sta van dit vreemde probleem
Weet je meteen wat je de volgende keer in je startpost kan zetten... :)

Ik weet dat er meerdere mensen zijn met dit probleem of met andere driver problemen icm BF2...
Ikzelf heb er geen last van, dus ik kan het helaas niet testen voor je...
Misschien dat iemand anders hier op het forum iets weet...
Suc6 in ieder geval...

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Ik heb van alles nu in de properties gedaan van de display (windows) maar nog steeds hetzelfde resultaat.

Verwijderd

Lijkt me een probleem i.c.m. je soundkaart driver.
Ik weet het klinkt raar maar je zult niet de eerste zijn.
Probeer eens de nieuwste sound card drivers van creative te installeren....
Suc6 ;)

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Soundcard drivers..... :) Das wel heel ver gezocht.. Maarja. NIet geschoten is altijd mis natuurlijk. Ik zal het vanavond eens probere
Pagina: 1