Wellicht een suffe vraag, maar kan iemand mij vertellen waar ik het automatische bericht kan editen dat exchange verstuurt naar een gebruiker als zijn/haar mailbox de limiet bereikt?
Rodriquez, zoek in het vervolg even voor je een topic opent op GoT; zoals je ziet is het antwoord op je vraag niet zo heel lastig te vinden
--- Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Als ik het goed begrijp is het dus alleen mogelijk om de betreffende waasrchuwingsberichten aan te passen doorgebruik van een stukje software (Quota Message Service) of door het aanpassen van DLLs?
Ik hoorde pas namelijk iemand zeggen dat hij ervan overtuigd was dat je het zo ergens binnen Exchange zelf zo kunt wijzigen, terwijl ik al dacht dat het zo eenvoudig niet zou zijn.
Nu is het met de betreffende tool alsnog redelijk eenvoudig, maar het is niet zomaar aan te passen ergens in een menukeuze van Exchange zelf.
Ik denk dat Quota Message Service mij ook nog wel eens van pas zou kunnen komen.
Erg handig!