Calender control werkt niet van acces 2003 naar XP

Pagina: 1
Acties:

• AB-Systems
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-10-2023
Voor mijn stage ben ik bezig met het maken van een database,
nou is het zo dat ik de hele database gemaakt heb op mijn eigen pc waar office 2003 op staat. nadat ik de gehele database gekopieeerd had werkte mijn calander control (date & time picker) niet meer...

ik heb wel een stukje gevonden erover maar daar kan ik niet een duidelijk antwoord uithalen, verder heb ik het hele boek Acces 2002 doorgespit over eventuele problemen met besturings elementen. hier kan ik ook niks uithalen...

Weet iemand hoe ik kan zorgen dat mijn calander control weer gaat werken?

Verwijderd

Kijk eens in de VB-editor onder 'Tools (opties?) ' - 'References (verwijzigingen)' , Waarschijnlijk staat datepicker daar tussen. Voor datepicker staat als het goed is '*ontbreekt*.

Het vinkje bij datepicker moet je aanvinken of anders via 'browse' zoeken naar de juiste library op je pc.

• AB-Systems
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-10-2023
Ik heb het inmiddels gevonden, had wel iets met die verwijzing te maken. had daar al gekeken maar naar mijn idee was alles goed. heb nou het bestand achter de verwijzing ' microsoft windows common controls - 2.6.0 (SP4) overgenomen van office 2003 en overschreven in de office xp verwijzing

Bedankt! _/-\o_