Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] pricewatch: 2 soorten verzendkosten

Pagina: 1
Acties:

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:38
Het is maar een suggestie, maar ik wil graag even weten wat heren devvers hiervan vinden:

Is het misschien een goed idee om 2 invoervelden te maken in de pricewatch voor verzendkosten. Nu is dat maar 1 veldje, en lopen de prijzen uiteen wat vaak een slecht beeld oplevert.
De ene shop voert misschien de minimale verzendkosten in om te laten zien hoe goedkoop het kan, terwijl de andere shop de max invoert onder het mom van "dan kan het alleen maar mee vallen"

Op deze manier kunnen de verzendkosten uiteenlopen van 5,50 (normale verzending) en de volgende shop 15,50 (rembours). Zo ontstaat dus een verkeerd beeld, omdat de shop met de rembours prijs misschien wel goedkoper is als je de normale verzendkosten erbij rekent.

In de pricewatch zelf zou ik dan het liefst 2 kolommen zien, namelijk voor de normale verzending en rembours, en anders misschien via een pref als dat teveel ruimte is.

Het was zomaar een wild idee en ik weet dat het best wat werk is (het zal ook wel niet ingevoerd worden :P), maar toch zou ik graag weten wat jullie hiervan vinden :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Als je op 2 kolommen over gaat, is het dan niet logischer om de minimum verzendkosten en maximum verzendkosten te nemen? Veel shops hebben namelijk nog andere manier van verzenden zoals envelop/bubble-zakje.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

We gaan in de toekomst de verzendkosten per product/per shop vermelden. Dit voornemen staat in de planning echter hebben voorlopig andere aanpassingen en nieuwe ontwikkelingen een hogere prioriteit, dus wanneer de nieuwe verzendkosten online komen kunnen we voorlopig nog niets over zeggen.

De verzendkosten naast de minimale verzendkosten kun je zien wanneer je je muis even op de verzendkosten in de Pricewatch laat staan en natuurlijk in de Shop Survey van de desbetreffende shop.

[ Voor 27% gewijzigd door Longbeard op 20-09-2005 11:57 ]

• Morax
  • Laatst online: 21:38
Longbeard schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 11:54:
De verzendkosten naast de minimale verzendkosten kun je zien wanneer je je muis even op de verzendkosten in de Pricewatch laat staan en natuurlijk in de Shop Survey van de desbetreffende shop.
Ah, die optie is mij dus nog nooit opgevallen. Sorry dan :>

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Harm
  • Niet online
FA > BZ