In mijn webapplicatie heb ik een datagrid gevuld en nu is het de bedoeling dat als de gebruiker op een waarde in een kolom klikt, een nieuw venster moet worden getoond. Het werkt wel, maar ik heb hetzelfde probleem als hier: [rml][ ASP.NET] pop-up in datagrid[/rml].
De code die ik heb:
Er staan wel meer kolommen in, maar dat is niet echt van belang.
Als ik op de link klikt, wordt er een nieuw venster geopend, maar in het 'oude' venster komt de tekst [ OBJECT ] te staan.
Op google vond ik niets en via de search was bovenstaand topic ook de enige waar ik iets aan had.
Het topic dat ik aanhaalde is uit 2002, vandaar dat ik een nieuw topic openen. Wie heeft een oplossing voor mijn probleem?
De code die ik heb:
code:
1
2
3
4
5
| <asp:DataGrid id="IssuesDataGrid" runat="server" Visible="False" AutoGenerateColumns="False">
<Columns>
<asp:HyperLinkColumn DataTextField="issue_nr" HeaderText="ID" NavigateUrl="javascript:window.open('IssueDetail.aspx',null,'width=192,height=50');"></asp:HyperLinkColumn>
<asp:BoundColumn DataField="add_by"
</asp:DataGrid></P> |
Er staan wel meer kolommen in, maar dat is niet echt van belang.
Als ik op de link klikt, wordt er een nieuw venster geopend, maar in het 'oude' venster komt de tekst [ OBJECT ] te staan.
Op google vond ik niets en via de search was bovenstaand topic ook de enige waar ik iets aan had.
Het topic dat ik aanhaalde is uit 2002, vandaar dat ik een nieuw topic openen. Wie heeft een oplossing voor mijn probleem?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 11:09 ]