Toon posts:

wat zijn een beetje normale prijzen voor systemen

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor kenissen een systeen samenstellen nou hebben zij geen budget gezegd dus ben ik van plan een low-end een mid-range en een high-end systeem voor ze te samenstellen zodat ze zelf kunnen kiezen maar wat is nou een redelijk budget voor die dingen.
dus wat is een redelijk budget voor low-end , mid-range en als laatste high-end ik hoop dat jullie mij hier bij willen helpen
oja ik stel het systeem samen naar aanleiding van de norrod website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:35

ThunderNet

Flits!

Je kunt kijken naar de Bestbuy guide op de frontpage :)

Maar wat heb je zelf al onderzocht? Welke reviews heb je bekeken, eisen, etc.
CSL FAQ

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Nou je zoekt wat low end / mid range / high end producten bij elkaar en telt de prijs bij elkaar op.

Het is een beetje moeilijk te zeggen he? Je kan het zo samenstellen als je zelf wilt.

Ga eerst eens vragen wat ze nou eigenlijk willen met het systeem en pas daar de componenten op aan in plaats van gelijk met een prijs te gaan leuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet zelf genoeg van systemen af en lees dagelijks revieuws over moederborden procesoren enzovoort.
Maar ik wou gewoon even weten van jullien wat een beetje goed budgetten zijn want daar ben ik niet echt in thuis.
maar volgens jullie kan ik dus gwewoon ut budget gebruiken van de best buy guide
dan ga ik dat even doen bedankt tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ze willen er wat speletjes op spelen zoals GTA San Andreas en verder wordt hij vooral gebruikt voor office aplicaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
in de best buy guide staat voor basissysteem 750 euro dat vind ik eigelijks al een beetje veel voor een basissysteem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 08:30

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

750 is toch vrij average. Als je de "normale prijs" wilt weten, zoek eventjes rond. Misschien is http://www.mycom.nl/ een idee om een normale prijs te vinden. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 14:41

weebl

YARR!

Wat hebben ze al? In de zin van een beeldscherm, toetsenbord, muis, speakers, etc. Als ze dat al hebben word het een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Dan pak je die als midrange, gaat erin strepen voor low-end en upgraden voor high-end. Toch lijkt het me het beste om eerst bij hun te informeren naar een gewenst budget. Voor het spelen van moderne spellen zit je denk ik gauw aan dit budget vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 00:56

makje

Professioneel prutser

Eerlijk gezegd vind ik dat je wel erg besluiteloos bent, maar ook niet erg initiatiefrijk. Ten eerste is er in de laatste BBG ook een studentensysteem gemaakt voor 450 euro, dat zou je als allerlaagste prijs kunnen aanhouden. Daarnaast kun je gewoon het basissysteem bekijken, er eventueel een paar dingen van veranderen (USB stick van 29 euro er weg halen etc) en dan op die prijs van 680 euro uitkomen.

Met het basissysteem kun je niet geweldig goed GTA:SA spelen, dus ik zou het moederbord wijzigen naar een goedkopere zonder IGP en dan een losse videokaart erbij nemen waardoor je in totaal dan op ongeveer 750 uitkomt. Het kan nog iets goedkoper door te snijden in processor (Celeron?) en/of monitor, het kan ook iets duurder met een betere videokaart en/of processor, maar dat is dan de keuze voor die klant van je...

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Je kan helaas niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten...
750 euro voor een basis systeem is niet duur...
Je kan anders ook nog eens op de site van Dell kijken...
Misschien dat daar iets bij zit van je gading...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Tja dit is een beetje een zinloos topic. De best bugy guide is toch een goede leidraad om een aantal systemen bij elkaar samen te stellen.

Lees de CSL policy nog eens door voordat je een nieuw topic opent :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.