I reject your reality and substitute my own!
Waar heb je het over, RAM, of Video-RAM?
Wat staat er op de MS-support fora, over dit onderwerp?
Vertel dus iets duidelijker wat je bedoeld, dan kunnen we je beter helpen
[ Voor 24% gewijzigd door ThunderNet op 20-09-2005 09:35 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Check de MS support fora voor Vista, daar staat heel veel informatie, ook over dit soort dingen
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Een kale Vista install neemt ruim 480 mb ram in beslag na opstarten. Je komt dus ernstig geheugen te kort waardoor je systeem bagger traag word.
Het is trouwens 256Mb, en je videokaart zal daar 32mb vanaf snoepen.
Of je dan Vista kan installeren... geen idee.
Tis toch allemaal beta?
kan het nog illegaal zijn.. een selecte groep mensen heeft een legale beta gekregen. Zit je hier niet in dan is het illegaal.MikeyMan schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 09:45:
Legale versie van vista
Tis toch allemaal beta?
Maar die moet je ook kope!MikeyMan schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 09:45:
Legale versie van vista
Tis toch allemaal beta?
heb hem met /? opgestart maar dan krijg ik "invalid command"
Nee, hoef je niet te 'kope!' die is beschikbaar voor je als je een MSDN subscription hebtmkanon schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 09:48:
[...]
Maar die moet je ook kope!
heb hem met /? opgestart maar dan krijg ik "invalid command"
maar ook beta idd.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
(mb is millibit)
Verwijderd
Verwijderd
dus jij denkt dat je minimale systeem specs door een parameter kan omzeilen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 10:08:
Maar of ie nu illegaal is of niet... feit blijft dat de topicstarter op zoek is naar een parameter om de geheugen-check te negeren.
ja hoor
omzeilen lukt misschien nog wel maar met 256 mb zal je het toch nooit aan de praat krijgen, bespaar jezelf gewoon de moeite.
Maar dat was mijn vraag ook!! hoe kan ik hem dan omzeilen ?Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 10:12:
[...]
omzeilen lukt misschien nog wel maar met 256 mb zal je het toch nooit aan de praat krijgen, bespaar jezelf gewoon de moeite.
Verwijderd
ik heb hem zelf ook, 3 versies zelfs, van oktober 2003, mei 2004, en april 2005
Nu draai ik longhorn soms op m'n desktop pc, en (specs zie je onderaan deze post) dat draaid al zwaar, het laden duurt lang etc.
laat staan dat het makkelijk draaid op je notebook.
als ik jou was zou ik hem ook gewoon op je desktop pc draaien (er van uitgaande dat ie beter is, en dat je er 1 hebt)
Ik wacht in iedergeval met smart op de echte full version.
Wel moet ik zeggen, dat er al heel wat verschil tussen die 3 zit.
oktober 2003, was zoooooo traag, continu 100% cpu, 500 mb, explorer.exe was standaard idle 120 mb, echt ernstig groot man...
2005 versie was dat allemaal al opgelost, alleen duurt de installatie van alle 3 wel alle rete lang zeg...
Ten eerste is er van vorige versies van Windows al wel een en ander te vinden over hoe je de memory eisen omzeilt, daarnaast omzeilt dit topic in een boel geneuzel over legaliteit of illegaliteit maar dat heeft helemaal niks met het onderwerp te maken
Ik stel voor dat topicstarter even op zoek gaat naar topics die een gelijksoortige vraag hadden en probeert of de oplossingen daarin ook niet op Vista van toepassing zijn
Dit topic is gesloten.
![]()