vrede in rust
Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?
Zoals een ide kabel?
Dan zou je ze van elkaar moeten kunnen halen...
Alleen goed opletten dat de verbinding niet sloopt...
http://www.alternate.nl/h...ilPopup.html?artno=RIBC99
die voedingskabel zit volgens mij in plastic gegoten en is volgens mij niet open te krijgen
Je zou gewoon de kabel door kunnen knippen en opnieuw solderen met de mesh over je kabelte heen.
De 4 stroomdraden trapsgewijs doorknippen anders krijg je op 1 punt een dikke bult in je kabel van de krimpkousen
[ Voor 10% gewijzigd door sw_reijnders op 20-09-2005 09:53 ]
bij die soort stekkers niet nee, je heb ook van die inline stekkers waar de draad doorheen gaat, volgens mij kan je die wel ope krijgen?sw_reijnders schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 09:49:
Let op dat het wel de voedingskabels zijn he niet de datakabels
http://www.alternate.nl/h...ilPopup.html?artno=RIBC99
die voedingskabel zit volgens mij in plastic gegoten en is volgens mij niet open te krijgen
Je zou gewoon de kabel door kunnen knippen en opnieuw solderen met de mesh over je kabelte heen.
De 4 stroomdraden trapsgewijs doorknippen anders krijg je op 1 punt een dikke bult in je kabel van de krimpkousen
* SMSfreakie gaat het alleen niet proberen
404 Signature not found
Verwijderd
er was toch een truc met een pen waardoor alles een stuk makkelijker zou gaan?Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 11:30:
Van die flatcable achtige opklik sata connectortjes, kan je er af krijgen. Wel moet je dan het kabeltje uit de puntjes trekken, meshen en weer moeizaam terug drukken. Dit gaat allemaal zeer moeizaam maar het kan wel. (zelf ook gedaan nml)
Volgens mij gewoon kapje afhalen en dan die kabels losrukken. Die zitten namelijk geklemd.

Dat geld voor de bovenste Sata connector.
Voor die onderste weet ik het zo snel niet meer.
Heb het toen met een schroevendraaier gedaan. Ging ook best goed.HeefStan schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 11:47:
[...]
er was toch een truc met een pen waardoor alles een stuk makkelijker zou gaan?
Het is wel wat pruts werk.
Bij die andere connector moet je iets induwen volgens mij. Weet het ook niet meer
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
ACE heeft mooie setjes met veel verschillende maten sleeve
Ik heb even in m'n case gekeken en de sata stekkertjes van mijn Chieftec voeding kunnen makkelijk los en weer vast gemaakt worden, zelfde syteem als van die "doe het zelf molex connectors".
[ Voor 17% gewijzigd door J!M!B op 20-09-2005 18:48 ]
Het laatste stukje, een verlengen van de kabel(geen L), kan ik loskrijgen, m.b.v. een passer(drukken op metalen "tegenhoud"-dingetjes, zoals in molexstekkers, en dan trekken.
Dus ik kan zo goed als alles meshen.
Jippie!
vrede in rust
U vraagt, wij antwoorden.
en een ata ook nog.maar hoe kun je nou je fanstekkertjes vervangen? dan moet je toch solderen? en laat staan hoe je je fansstekkertjes eraf krijgt...
vrede in rust