Toon posts:

Foto/Videobewerkings pc goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb op dit moment het volgende sysyeem:

Mobo: Asus A8N Deluxe
CPU: 3500+ 64 Bit ( met zalman)
Geheugen: 2x Kingston 512 MB (Dual Channel)
Video: 6600 GT 128 MB ( met zalman)
DVD Brander: Nec3540
HD: 1x120 - 1x 160 - 1x 250 GB
Scherm: 19" TFT

Is er aan dit systeem nog wat te verbeteren zodat het foto/video bewerken nog sneller en stabieler gaat? Opzich werkt dit goed. Maar ik weet niet wat er door andere gebruikt wordt met dit soort programma's? :/

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Ziet er leuk uit....
Je kan 'm hier nakijken voor de zekerheid
Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?
Dan weet je zeker dat alles goed met elkaar overweg kan...

Verwijderd

Topicstarter
aha okee, dus hier is dat niet te vertellen?

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Negen van de tien topics die over goedkeuring van een systeem gaan, gaan op slot...
Dit vanwegen de Faq die ik net poste...
Daarmee voorkom je dat het een grote onoverzichtelijke brij wordt, zeker wanneer iemand dan de search gaat gebruiken... :)
Je zou dan bv een topic kunnen openen voor je vraag over foto/video bewerkingspakketten...
Maar ik vermoedt dat die er al zijn en dat je die kan vinden wanneer je bv de search gebruikt...

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Robbie L, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Je hebt je topic bovendien in het verkeerde subforum geplaatst, dit had in CSL moeten staan. Daar hebben we een Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? sticky, die je nog eens goed moet doorlezen voordat je een nieuw topic opent :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.