Toon posts:

iPod Mini stunts

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja hij is end of life, en aangezien ik het altijd al een leuke speler vond wil ik eigenlijk wel een iPod Mini. Ik ben recent in de V&D geweest en daar zeggen ze dat de prijzen van apple hardware ook na een end of life niet meer zakken. Er zijn toch zeker wel winkels die van de laatste voorraad iPod Mini af willen tegen een wat lagere prijs? De Nano heeft mijn interesse niet, te weinig opslag (ik ben op zoek naar een 6 gb) en daarnaast ook nog te duur en komt niet robuust genoeg over.

Weet een van jullie wwaar ze de iPod Mini als EOL goedkoper verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
De goedkoopste in de pricewatch is deze:
pricewatch: Apple iPod mini, 6GB (FireWire 400/USB 2.0)

Het kan zijn dat winkels die er niet in staan 'm goedkoper aan bieden, maar dan zal je er langs moeten gaan om te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bij de Dixons hebben ze nu een iPod mini+dock voor 199 euro, maar je kunt natuurlijk altijd proberen om er nog wat van af te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
Hallo Jboeders,

Het is eigenlijk niet de bedoeling dat we van GOT een http://www.tweakers.net/pricewatch maken, verder verwacht ik niet dat dit topic veel nuttige reply's krijgt aangezien niemand in de portemone van de leveranciers kan kijken. Zolang er nog voldoende vraag blijft naar de oude mini hoef je denk ik niet te rekenen op prijsverlagingen.

Dit topic is gesloten.