Sinds een dag crasht mijn pc zomaar. Dit is begonnen nadat ik een programma (Netlimiter) heb geinstalleerd (inmiddels alweer verwijdert)
Nadat ik bijvoorbeeld een programma of een applicatie heb opgestart hangt ie. Ook meteen nadat ik een spel heb gedaan loopt ie vast.
Muis beweegt nietmeer, blijf hetzelfde geluid horen en moet dan restarten. Wanneer ik dan reboot gaat mijn scherm nietmeer aan, maar als ik dit 2 of 3x herhaal dan opeens wel weer.
Ik heb pas een switch van systeemkast (Aopen -> Aerocool) gedaan en dacht dat het misschien in mijn onkunde in aansluiten was maar ben alles nagelopen en heb niks kunnen vinden wat er fout uitzag.
Kan iemand raad/advies/tips geven???
Sysspec.:
MSI 915P Combo
P4 3.2 Ghz
1024DDR (2 verschillende merken maar die zitten er al 2 maanden in en voorheen deden ze het prima)
X700Pro 256mb (Wordt 7800GTX
)
Maxtor 160Gb
Audigy 2 Retail
Philips DVDbrander
Samsung DVDspeler
Tagan TG480-U01 PSU
WindowsXP SP2
Nadat ik bijvoorbeeld een programma of een applicatie heb opgestart hangt ie. Ook meteen nadat ik een spel heb gedaan loopt ie vast.
Muis beweegt nietmeer, blijf hetzelfde geluid horen en moet dan restarten. Wanneer ik dan reboot gaat mijn scherm nietmeer aan, maar als ik dit 2 of 3x herhaal dan opeens wel weer.
Ik heb pas een switch van systeemkast (Aopen -> Aerocool) gedaan en dacht dat het misschien in mijn onkunde in aansluiten was maar ben alles nagelopen en heb niks kunnen vinden wat er fout uitzag.
Kan iemand raad/advies/tips geven???
Sysspec.:
MSI 915P Combo
P4 3.2 Ghz
1024DDR (2 verschillende merken maar die zitten er al 2 maanden in en voorheen deden ze het prima)
X700Pro 256mb (Wordt 7800GTX
Maxtor 160Gb
Audigy 2 Retail
Philips DVDbrander
Samsung DVDspeler
Tagan TG480-U01 PSU
WindowsXP SP2
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 08:22 ]