Ik weet dat dit eigenlijk niet hier hoort en dat er over artikelen niet word gedicuseert maar vind dat artikel eigenlijk op de FP hoort en dan niet in de positieve zin.
Want hoewel tweekers.net normaal niet zulke dergelijke artikelen plaats.
zou ik het een goed idee vinden dat hier wel een discusie over word gevoerd op de FP en als een soort waarschuwing dat men moet oppassen wat men leest.
en dat deze dingen aan de kaak moeten worden gesteld.
Ik was op THG dit artikel aan het lezen Microsoft promises world domination at PDC
Het artikel staat bol van de waarheids verdraaingen en kleine leugentjes dat mijn nekhaaren er van overeind gingen staan.
een voorbeeld
en hoe wel deze MS protocols en standards voor bedrijven geen probleem zijn, zij kunnen makkelijk leven met de zeer klijne ristricties die MS oplecht
geld dit niet voor de OS gemeenschap en kunnen/mogen ze deze niet in OS programas als linux of open office gebruikt/verwerken worden.
Ik heb nog nooit zo een belangen verstrengeling gezien als deze op een zo genaamd "gerenomeerde" nieuws site.
Als ik naar MS zijn FP ga verwacht ik dat MS daar zijn produkt aanprijst en dat het het beste is wat er is en dat je eigenlijk niet zonder kunt leven maar dit artikel zou zo rechtstreeks van die zelvde frontpage van MS af kunnen komen
Vroeger was THG een van de beste nieuws sites op de web met haar scherpe artikelen maar na dat ze Intel een keer op hun knie'en kreeg met dat artiekel over de eerste PIII 1.13Ghz is het alleen maar naar beneden gegaan met het nivau van hun artikelen.
En ik vind dat gedrag als dit aan de schandpaal moet worden gezet hoe en waar dan ook.
p.s. ik ben geen linux gebruiker of fan maar dit klopt gewoon niet.
Want hoewel tweekers.net normaal niet zulke dergelijke artikelen plaats.
zou ik het een goed idee vinden dat hier wel een discusie over word gevoerd op de FP en als een soort waarschuwing dat men moet oppassen wat men leest.
en dat deze dingen aan de kaak moeten worden gesteld.
Ik was op THG dit artikel aan het lezen Microsoft promises world domination at PDC
Het artikel staat bol van de waarheids verdraaingen en kleine leugentjes dat mijn nekhaaren er van overeind gingen staan.
een voorbeeld
ja het kan best zijn dat al deze protocols en standards open zijn maar er word ook gebruik gemaakt van MS "bijna" open protocols en standards.THG schreef op maandag 19 september 2005:
and shared using open formats. And not just the version of "open" formats that Microsoft has been pushing, but really Open in the traditional, Internet way.
The irony for Linux is huge.
These new protocols and standards that comprise Vista's landscape were largely developed under Linux environments, and many by Linux supporters. Nonetheless, Microsoft is doing what no single Linux vendor, or association of such vendors, have accomplished so far
en hoe wel deze MS protocols en standards voor bedrijven geen probleem zijn, zij kunnen makkelijk leven met de zeer klijne ristricties die MS oplecht
geld dit niet voor de OS gemeenschap en kunnen/mogen ze deze niet in OS programas als linux of open office gebruikt/verwerken worden.
Ik heb nog nooit zo een belangen verstrengeling gezien als deze op een zo genaamd "gerenomeerde" nieuws site.
Als ik naar MS zijn FP ga verwacht ik dat MS daar zijn produkt aanprijst en dat het het beste is wat er is en dat je eigenlijk niet zonder kunt leven maar dit artikel zou zo rechtstreeks van die zelvde frontpage van MS af kunnen komen
Vroeger was THG een van de beste nieuws sites op de web met haar scherpe artikelen maar na dat ze Intel een keer op hun knie'en kreeg met dat artiekel over de eerste PIII 1.13Ghz is het alleen maar naar beneden gegaan met het nivau van hun artikelen.
En ik vind dat gedrag als dit aan de schandpaal moet worden gezet hoe en waar dan ook.
p.s. ik ben geen linux gebruiker of fan maar dit klopt gewoon niet.
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?