Toon posts:

Video Editing Software?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het zal wel gesloten worden, maar als ik niet weet waar ik op moet zoeken, kan ik dat moeilijk doen :P

Anyway....

Pasgeleden was ik te gast op een bruiloft en heb daar gefilmd. Nu heb ik die filmpjes op de pc gekregen in AVI formaat, maar ik wil ze graag bewerken (editen, titel er op, muziek er onder op sommige plaatsen, leuk maken dus) en dan op DVD branden.

Maar welke software is hier goed voor? Het is waarschijnlijk een eenmalig iets, dus aan professionele (moeilijke) videobewerkingssoftware heb ik niet veel ;) Ook omdat ik hier niet in thuis ben.

Heeft iemand tips? Het moet gewoon een leuk DVD'tje worden voor het bruidspaar, dus het hoeft er niet uit te zien als Oscar materiaal ;)

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:19

mr_petit

opperprutser

als je nou eens begint met zoeken met de woorden die in de titel van je post staan dan kom je al een heel eind.

Voor de rest zijn de producten van pinnacle, magix en ulead typische producten voor de consument.

Zat er bij je camcorder niet een of ander programma die dat kan?

[ Voor 3% gewijzigd door mr_petit op 20-09-2005 05:53 ]

"man is not truly one, but truly two,"

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Zit gewoon standaard in Windows XP. Moviemaker. Voldoet prima voor dit soort eenmalige filmpjes.

ARME AOW’er

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 05:09:
Het zal wel gesloten worden, maar als ik niet weet waar ik op moet zoeken, kan ik dat moeilijk doen :P

[...]
Als je zelf het idee hebt dat hetgeen je vraagt eenvoudig te vinden is; waarom probeer je dan bijvoorbeeld niet je topictitel eens in de search te plakken? [search=Video Editing Software] of zoek eens hiertussen: [search=video editing software dvd maken]. Inderdaad sluit ik dit topic omdat deze vraag al verschrikkelijk vaak voorbij is gekomen; met hierbij het verzoek om in het vervolg toch wat creatiever te zijn met je zoekopdrachten :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.