Toon posts:

Oni

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yoo gamers!

Ik heb Oni gisteren geinstalleerd, tutorial en eerste missie gespeeld...
Mjah...leuk spel...vette moves kun je doen en hij draait lekker soepel. Is wel vet bedacht en geprogrammeerd hoe dat meissie kan melee fighten (ala tekken enzo met combo's)
MAAR...misschien ben ik hier te vroeg mee omdat ik pas 2 levels gedaan heb maar het leveldesign suckt!
Lelijke level textures, niet veel variatie..saaie gangen en trappen die je al 1000 keer gezien hebt....
Echt jammer...
Maarja ik houd nog even vol..misschien wordt het beter..

Anderen ook deze mening? Of juist een andere? Laat eens horen :)

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-02 16:50
Ah! de eerste pre-review. :)

Heb zelf alleen nog maar de test versie gebruikt, en de graphics zijn daar IMHO niet echt geweldig. Ik begrijp dat dat in de full version niet veel verbeterd is? Niet alleen de levels, maar ook de models/skins/ etc.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 19:40
Ik was hem aan het binnehalen, maar niet alle files stonden online :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 12:04 schreef Aeon het volgende:
Ah! de eerste pre-review. :)

Heb zelf alleen nog maar de test versie gebruikt, en de graphics zijn daar IMHO niet echt geweldig. Ik begrijp dat dat in de full version niet veel verbeterd is? Niet alleen de levels, maar ook de models/skins/ etc.
Nou, de models en skins ziet er wel heel goed uit..dat zit wel snor...
Het is echt voornamelijk de lelijke, repeterende, bruinige muurtextures en de afwezigheid van "real world objects" zoals schilderijtje aan de muur of oneffenheden of herkenbare objecten..
Af en toe zie je in een hoek een tafel en 2 stoelen ofzo.. en dan staat er een soort van frisdrank-automaat bij (zie je ook steeds meer in games trouwens...frisdrankautomaten lol!) maar verder dan niks....
Ren je vervolgens een hoek om... zelfde verhaal..

Het lijkt er dus op dat het weer een van de vele spellen is die één ding supercool hebben gedaan (in dit geval het uitwerken van al die vechtmoves op een prima engine), maar vervolgens de boot gaan missen omdat ze het vernaaien met de leveldesign/textures/worldobjects...

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 08:59
Mij valt ook op dat de tegenstanders vrij makkelijk zijn, ik heb ze op hard gezet maar toch baal ik steeds.
Zit ik net lekker te rammen, bammm, een rode knal en ze zijn dood.
Ik zit altijd te schelden dat ze steeds zo snel knock out gaan!

Ik ga eerst die tutorial volgen, ik wil gewoon al die moves onder de knie hebben!
Paar combos enzo, best wel cool spel! :)

Verwijderd

Ah kom op.
Manga, high tech buildings and stuff.
En dan mis je dingen als een schilderij aan de muur;)
De gameplay is oke, daar gaat het toch om in dit spel.....

Verwijderd

Hij roelt wel erug hard maar de graphix zuigen wel een beetje das erug jmmr vindt ik =(

maar verder is het wel erug OKE! spel zit nu ergenz bij level 4 of zow? het is wel erug gemakkelijk om de tegenstanders kapoet te maken.. heel erug gemakkelijk en heb het nog op de hoogste stand staan =\

verder verder een OKE! spel

Verwijderd

Iemand een screenshotje?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik heb nu ook weer wat verder gespeeld...zit nu in level 3 geloof ik..
Gelukkig is het gebrek aan textures en het design duidelijk beter in de levels na de tutorial missie..
Dus da's mooi :)
Tegenstanders zijn wel easy ja..
Over het geheel gezien toch wel een spel dat ik ga uitspelen denk ik :)
Zal kijken of ik een creenshot kan maken

• AngelEyes
  • Laatst online: 26-04-2024
wat is het toch heerlijk om je combo's te oefenen op die rondlopende mensen in bijv. de airport (lev. 4) enzo.

- "I wanna live" of "I have a family"

heerlijk >:)

* AngelEyes is misschien wel een sadist [img=15,15]i/s/loveit.gif[/img]

Jouw advertentie hier??

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Klinkt goed... ik ben nu de uitgebreide 'demo' versie aan het binnenhalen :)...

Kijken hoe het is ;)...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:45
Graphics zijn idd niet echt super, maar het spel is wel vet, gave moves! Is weer is wat anders als het eeuwige geknal :)
Kan niet wachten op de multiplay add-on

Flickr | Lego collectie

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Als je op Hard speelt en je vind het simpel, dan ben je dus nog niet zo ver... ik zit nu op Hard in level 10, en ik word er gek van :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• IceStorm

IceStorm

Zo... net leveltje 1 achter mijn kiezen ;).. Is zeker weer eens wat anders, best leuk om te spelen ;)..

Alleen het 1e level was idd een beetje 'a-origineel' ;)

Verwijderd

hier wat screenz :

Afbeeldingslocatie: http://www.3drage.com/games/reviews/oni/1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.3drage.com/games/reviews/oni/2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.3drage.com/games/reviews/oni/3.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.3drage.com/games/reviews/oni/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.3drage.com/games/reviews/oni/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.3drage.com/games/reviews/oni/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.3drage.com/games/reviews/oni/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.3drage.com/games/reviews/oni/8.jpg

=)

Verwijderd

ik vond Oni niet zo leuk
niet echt mijn spel denk ik

• IceStorm

IceStorm

Uhm dit wordt dom.. Hoe kom ik voorbij het 2de level ;)?
Ik heb naar mijn idee alle gangen gehad en ik zit nu ergens bij een soort van console waar een slot en een rode hand als plaatje bijstaan... en dan heb ik alleen maar 'rode' deuren :)?

• AngelEyes
  • Laatst online: 26-04-2024
same problem |:(

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Wat een lelijke graphics, maargoed het gaat eigenlijk hoofdzakelijk om te gameplay. Toch vind ik het ver beneden het hedendaagse Game peil.

• Speedy
Op dinsdag 16 januari 2001 18:17 schreef IceStorm het volgende:
Uhm dit wordt dom.. Hoe kom ik voorbij het 2de level ;)?
Ik heb naar mijn idee alle gangen gehad en ik zit nu ergens bij een soort van console waar een slot en een rode hand als plaatje bijstaan... en dan heb ik alleen maar 'rode' deuren :)?
hehe heeft mij ook een uur gekost! Moet je een kamer terug, daar zit in het midden een computer, ik liep er elke keer strak voorbij omdat ie aan de achterkant van een pilaar zit waar je zo langs loopt de deur in.

Flickr | Lego collectie

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 16 januari 2001 19:10 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]
hehe heeft mij ook een uur gekost! Moet je een kamer terug, daar zit in het midden een computer, ik liep er elke keer strak voorbij omdat ie aan de achterkant van een pilaar zit waar je zo langs loopt de deur in.
Ja ik heb hem gevonden :).. Tering wat een bout plek :)... Daar stop je toch geen schakelaar? Thx.

Is trouwens wel een pokke karwei zeg.. schakelaar omzetten, deur open, 2 mannetjes afmaken, schakelaar omzetten, terug lopen, andere deur door etc ;)

Verwijderd

ik vind het echt zoooon kewl spel, net zitten spelen voor de 1e keer. tutorial ben ik even blijven zitten bij de robotjes in elkaar slaan :)

• Speedy
Wel jammer dat het alleen maar computertje zoeken, deurtje los spel is :(
Maar het knokken maakt alles goed >:)

Flickr | Lego collectie

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:52
Net geinstalleerd, WAT EEN KUT SPEL..
Ben maar weer verder gegaan met Project IGI, veel cooleur.

| I've got permission to color outside the lines |

• Acolyte57

Acolyte57

Project IGI... daar vond IK nou geen bout aan :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Oni makkelijk? Mwoah, ik spreek je wel als je bij chapter 14 bent. :)

Kwestie van smaak waarschijnlijk, ik vind Oni erg leuk. Ziet er best aardig uit en het level design past heel goed in die anime stijl. Om een of andere reden zijn die sci-fi anime's ook altijd erg kaal en koud .. mwoah klopt hier ook wel.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• IceStorm

IceStorm

Ik weet niet maar ik vind hem dus echt niet makkelijk ;).. Level 3 kost me al moeite genoeg ;)

• Acolyte57

Acolyte57

Level 10 hier, op normal. Schijnt van hier af aan makkelijk te worden omdat je een gun kunt krijgen die veeeeeels the abusive is. Zal straks even kijken >:)

• Speedy
Die ben ik nog niet tegengekomen.....flikker elke keer in dat 2e gat op die daken :(

* Speedy haat springen, als ik wil springen koop ik wel super mario

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Domme vraag misschien hoor maar hoe gebruik je in goedsnaam die kraan om die vrachtwagen tegen te houden??? :?

• Speedy
Moest je daar geen computer voor activeren? Het zat er vlakbij iig.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Vlakbij die kraan dus..

Ok bedankt dan ga ik daar vanavond eens verder kijken.. Ik kon het niet vinden vandaar..

• Acolyte57

Acolyte57

Aaaaaaaaaaaargh!

Die #@%(*#@%&$& kutninja op het einde van level 10 word ik niet goed van!!!!

En waarom kun je eindbazen nou niet gewoon van het dak afflikkeren, das veel eerlijker :)

• Speedy
Hoe spring jij makkelijk over daken in level 10? Ik flikker elke keer in die 2e greppel, na die kerel met die rail gun :(

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

dashen, dan springen en flip, je moet vanaf het randje springen. (spatie ingedrukt houden vanaf dat je springt, spring je hoger en langer)

• Acolyte57

Acolyte57

Vond ik niet zo moeilijk. Gewoon spatiebalk lang genoeg inhouden en vanaf de goede plek springen :)

Pagina: 1