Afgelopen weekend voor het eerst rallyfoto's geschoten met mijn D70. Dat viel niet mee ! Enerzijds door het vele publiek wat vaak alle mooie fotoplekken al had bezet, anderzijds door de snelle actie en de vele oefening die autosport nu eenmaal met zich meebrengt.
Ik heb een eerste selectie gemaakt van de vele foto's die ik gemaakt heb. Ik hoop dat jullie het wat vinden. Foto's komen zo uit de camera, enige wat ermee gedaan is is resizen.
#1 - favoriet Wevers komt aanstormen

#2 - Wederom Wevers, nu als hij al voorbij is

#3 - Nog een lokale held - Dirk Boers

#4 - Kristian Poulsen die al vierwieldriftend door de bocht gaat

#5 - Maar met een Opel Ascona wil dat veel beter !

#6 - Echter was deze Kadett City GT/E de winnaar van de driftchallenge

Commentaar natuurlijk welkom. Bedenk wel dat dit mijn eerste keer autosport was en dat het bemachtigen van een goed plekje vrijwel niet te doen was. Daarnaast heb ik een beperkt bereik met mijn 18-70 mm, ik voelde me behoorlijk klein toen (volgens mij) Firecow vlak bij me kwam staan met zijn Bigma
Houdt daar dus aub. een beetje rekening mee in je opmerkingen
Ik heb een eerste selectie gemaakt van de vele foto's die ik gemaakt heb. Ik hoop dat jullie het wat vinden. Foto's komen zo uit de camera, enige wat ermee gedaan is is resizen.
#1 - favoriet Wevers komt aanstormen
#2 - Wederom Wevers, nu als hij al voorbij is
#3 - Nog een lokale held - Dirk Boers
#4 - Kristian Poulsen die al vierwieldriftend door de bocht gaat
#5 - Maar met een Opel Ascona wil dat veel beter !
#6 - Echter was deze Kadett City GT/E de winnaar van de driftchallenge
Commentaar natuurlijk welkom. Bedenk wel dat dit mijn eerste keer autosport was en dat het bemachtigen van een goed plekje vrijwel niet te doen was. Daarnaast heb ik een beperkt bereik met mijn 18-70 mm, ik voelde me behoorlijk klein toen (volgens mij) Firecow vlak bij me kwam staan met zijn Bigma
Houdt daar dus aub. een beetje rekening mee in je opmerkingen
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |