Toon posts:

Vaag ping probleem met UT

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Hardcore UT speler maar de laatste tijd is er iets raars met me ping.Ik denk niet dat het aan me verbinding ligt maar hier komt het verhaal:
Als ik een clanwar ofzo moet spelen wanneer je moet wachten tot iedereen ready heeft gedrukt dan is me ping vet hoog,3000.Als iedereen dan ready heeft gedrukt warp ik ff met fps 5 en dan gaat me ping gewoon weer de normale kant van 100 op met Isdn en is me fps rond de 60.
Ook heb ik dit probleem als ik op een server even stil sta.Dan stijgt me ping weer naar 3000 en meer.Zodra ik dan weer begin te bewegen dan warp ik weer ff zwaar met fps 5 en daarna gaat de ping weer normaal doen en de fps ook..Ik snap echt voor geen bal hoe dat komt.
Heeft iemand hier een antwoord op?

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:26
nah...

laatste 2 weken is het heel erg gesteld met de servers op internet.

Wireplay bv, 1 op de 3 servers heeft last van "starting lag" waarbij je bij het starten van een nieuwe map vette lag heeft en niet alleen jij, de rest ook...

Verwijderd

Topicstarter
Ja,maar bijv op wireplay servers als ik meteen begin..niet dat ready gedoe dan heb ik er echt geen last van van,die begin lag..en ik heb het ook al op NGI servers

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Is je ping echt zo hoog, of is dat gewoon de waarde van je ping in het info schermpje bij F1?
Want vaak slaat die waarde nergens op. Hebben chat msg's dan een vertraging van 3 seconde? Want als ik het zo hoor heb je er niet echt last van met spelen. Misschien omdat er weinig dataverkeer naar de server is, lijkt het voor UT dat je ping hoog is.

Misschien een beetje overbodige vraag ;)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik krijg ook erg veel packet loss de laatste tijd op GIB 2 vs 2 en NGI

aamgezien ik 2 vs 2 het leukste vind kom ik niet veel op andere servers

Verwijderd

Topicstarter
Bij f6 zijn die waarden net zo hoog..En de chat msg's hebben ook vertraging van rond de 3 seconde..het is echt niet dat ik de hele tijd de lag heb..maar als ik niet speel of niet beweeg dan heb ik echt super veel lag..maar begin ik weer te lopen of te spelen dan zakt hij gewoon weer

Verwijderd

Ik speel alleen op Unrealwar (Pandora server) en die heeft sindskort de Bonus Pack #4 erop staan... alleen de models gelukkig niet de levels :) maar het toeval wil dat daar sindskort ook aan het begin veel lag is... ik denk dat het daaraan moet liggen, aan die bonus pack #4 :(

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-10 09:56

Masselink

Voor de dorst

Ik heb hetzelfde probleem, maar alleen bij Tactical Ops 2.20

Koffie en meer...

Verwijderd

je hebt lag als je stilstaat?
Wanneer sta je stil in Ut???? :?
Maar dat hebben sommige mensen (kan ook weer weg gaan)
tijdens wachten op ready is het toch niet erg? :)

Verwijderd

Op dinsdag 16 januari 2001 11:52 schreef SpiNeRgY het volgende:
Ik heb een Hardcore UT speler maar

[bla bla bla]
Ik hoef er geen... Ik ben hetzelf al. :P

Maar ontopic... Ik heb nergens last van. sterker nog.. Ik heb minder ping-problemen dan eerst. Alleen TO loopt nooit lekker. Maar als je onder het spelen geen problemen hebt, wat maakt het dan uit?

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10 12:43
Wel redelijk bekend probleem, Lunatic van AoD had het ook d8 ik, misschien dat ie et al heeft opgelost, kan je altijd vragen aan em ;) #angels op quakenet

• TiMmS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-10-2024
Luna tegenwoordig op #un1ty :)

Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit.

Pagina: 1