router valt telkens weg

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• richardwassink
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-03 20:04
ik heb een probleem ik heb pas een router gekocht en modem in 1.
alles aangesloten heb 2 mac adressen in gevoert in de router om te vorkomen dat iemand anders via de router van internet gebruik maken voor de rest heb ik internet van demon via bbnet.
alle bij de computers hebben internet als de router aan staat maar al stat de router een tijdje aan krijgt die geen ip adress door en valt het internet op de computers uit maar 100 m/bit lan blijft actief
alle instellingen zijn standaart iemand enig idee warom die geen ip krijgt door gestuurt ?
alvast bedankt |:(

• richardwassink
het type is SMC7904BRA van smc networks hopen dat iemand me kan helpen!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Het resetten van je router helpt tijdelijk veronderstel ik? Als het gedekt wordt door de garantie kan je de officiële firmware er es in flashen en kijken of het betert. Indien niet, dan heb je waarschijnlijk een brakke router, en kan je hem maar beter omruilen.

P.S. Gebruik de edit knop ipv de reply button ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Borromini op 19-09-2005 23:58 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• richardwassink
yup nieuwe firmware geprobeert met nieuwe firmware van site ..
heb nieut geholpen reseten helpt uiteraart voor ff zal die echt stuk wezen? :O

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Guess so... Beter ff langs de support passeren, die zullen je wel een nieuwe geven.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• richardwassink
word gek eerst haal ik bij mycom een modem router .. stuk krijg iknieuwe 20 euro bij betalen omdat hete en adsl 2 modem is ofzow:S okeej leuk blijkt die nu ook stuk te zijn .... normaal is het wel goede service daar maar dit slaat dan alles :( :r

Verwijderd

Mja, dit forum is geen plek om dat te gaan bespreken. Regel dit met de technische dienst van de MyCom zou ik zeggen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.