Toon posts:

[OE6] Waarschuwing geblokkeerde afbeeldingen verdwenen?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na wat problemen met mijn pc, o.a. door het installeren van hitman pro en nog wat andere zaken heb ik nu alles weer op orde als vanouds, maar zit nog met 1 probleem.
Ik heb XP met service pack 2 en de meest recente updates en gebruik outlook express. Veder draai ik nog Norton 2004 prof en spybot met teatimer geactiveerd.
Voorheen kreeg ik bij bepaalde mailtjes mooi een waarschuwing dat er afbeeldingen waren geblokkeerd. Na aanklikken van de waarschuwing kon ik deze dan alsnog bekijken.
Nu komt deze waarschuwing niet meer in beeld en blijven de afbeeldingen dus geblokt.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen ?

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik neem aan dat je al gezocht hebt, hier op got en op google.

zal je vast en zeker ook al wel deze links gezien hebben:

http://www.microsoft.com/...indowsxp/sp2/SP2IEOE.aspx
http://www.microsoft.com/...p/sp2/outlookexpress.aspx

Beide staat er iets over in. Maar wat heb je allemaal al geprobeerd, Weet je zeker dat het outlook is die het fout doet.
Is het niet toevallig je Norton die de zaken blokkerd voordat jij het in outlook ziet?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bovenstaande links inderdaad al bekeken, maar zie daar geen mogelijkheid om het blokkeren van afbeeldingen in of uit te schakelen.
Ook als ik Norton uitschakel en mijn post ophaal, houd ik hetzelfde probleem. Geen afbeeldingen balk om ze alsnog te bekijken.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Tools => options => security => Download images aan of uit vinken :Y)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Als je hier outlook express mee bedoelt dan zie ik helaas bij beveiliging geen optie om het downloaden van afbeeldingen aan of af te vinken.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik verplaats even je topic naar Officesuites en -software, waar we Outlook/OE bespreken. Verder pas ik de topictitel nog even ietsje aan :P

waarschuwing geblokkeerde afbeeldingen outlook verdwene> [OE6] Waarschuwing geblokkeerde afbeeldingen verdwenen?*

Als de optie van Atlas niet werkt dan zou je misschien IE/OE even opnieuw kunnen installeren: rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Mochten er geen verdere oplossingen komen dan zal ik het opnieuw installeren inderdaad eens overwegen.
Ik wacht nog even andere tips af, om te voorkomen dat ik al mijn accounts weer opnieuw in moet gaan stellen.
De oplossing van Atlas kan ik helaas niet uitvoeren aangezien ik de mogelijkheid om images al of niet te downloaden niet aantref.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 17:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Misschien nog een tip voor de mensen die meedenken.
Het viel me vandaag op dat als ik een stukje tekst probeer te plakken in een mailtje (b.v vanuit kladblok) dat ik ga versturen, de harde returns die ik gebruik om regels open te laten niet worden overgenomen, terwijl dat eerst wel gebeurde.

Ik vrees dat het er steeds meer naar uit gaat zien dat ik outlouk het beste opnieuw kan gaan installeren

Verwijderd

Topicstarter
Heb SP2 opnieuw geinstalleerd en alles werkt weer zoals het hoort.
Pagina: 1