Toon posts:

Wel of geen WD Raptor kopen???

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het ff kwijt... Moet ik nu wel of geen WD raptor kopen??? Wel of niet in RAID 0 config??? Wie kan mij als herintreder advies geven??? of goede snelle alternatief???

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Al gedacht om reviews oid te bekijken :?

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
wellicht helpt het om een aantal benchmarks te zoeken :P ?

www.google.nl

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En wat heb je zelf al allemaal gedaan om tot een eigen oordeel te komen? Welke reviews heb je gelezen? Waar heb je op gezocht? Wat heb je reeds gevonden? En waarom was die info niet voldoende?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Simpel antwoord: als je het geld er voor hebt zeker doen! Een snelle HD is ondergewardeerd in het performance plaatje maar maakt een groot verschil (t.a.v. 7200 rpm of minder)

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:55

rapture

Zelfs daar netwerken?

Geef eens een duidelijk eisenpakket, wat ga je met die harde schijf doen? (sneller draaien ofzo is geen goede eis)

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-03 13:37
Als je het kunt betalen, en je systeem sneller is dan een 3200+. Zeker doen. :)
Ik bouw geen systeem meer zonder raptor, al is het alleen maar omdat een hdd de grootste bottleneck blijft. :)

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Je moet zelf een afweging maken of de kleine hogere schrijf/lees snelheid + een lagere accestime zwaarder weegt als 250GB ruimte van bijvoorbeeld een maxtor met 16MB cache. Kwa schrijf/lees snelheid komen ze vrij dicht bij de raptor, maar kwa accestime is de raptor king. :)

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:10
ik heb 2 jaar geleden ongeveer 2 raptors van 36gig in raid0 gezet, en nooit geen moment spijt van gehad....opstarten gaat een stuk sneller...spellen laden....installeren..foto/videobewerking .enz...

ligt er ook een beetje aan wat je er mee doet ?

[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Detonator op 19-09-2005 22:44 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OM FAQ / Beleid » Welke harddisk moet ik nemen?

Duidelijk zat :)

Aangezien je hier relatief nieuw bent en je met dit topic de plank misslaat qua het gebruik van GoT, verzoek ik je vriendelijk om de schijnbaar te snel weggeklikte [faq]Registratievoorwaarden[/] alsnog aandachtig te doornemen. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.