[slideshow] prog om snelle slideshow te maken

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 18:12
hallo,

Ik wil een sildeshow/presentatie maken van mijn foto's. Deze pres bevat stukje flash of avi, geluid en natuurlijk foto's. Nu ben ik op zoek naar een programma die dit aankan en heel snel (10 foto's per sec kan tonen). De intro die ik wil maken is flitsend snel die later per onderdeel wordt uitgewerkt. Echter alle programma die ik ken en opgezocht heb via google kunnen een delay (overgang ) van 1 sec. Dus krijg ik er geen 10 (5 is al goed genoeg maar 10 beter) per sec.

En tijdens de intro is er nog geluid. Intro is bam een tekst snel een lading foto's en dan weer bam weer tekst weer snel foto's enz. Totdat alle onderdelen geweest zijn en dan ga ik langzaam er doorheen met verhaal er bijvertellen enz.

Wie ken een ander proggie?

Klaas

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 15:24
Met irfanview kan je die formaten afspelen, en een delay instellen. ik heb net even geprobeerd, en je kan iig tot 0.001 sec per foto instellen.
Je kan er daarna ook nog voor kiezen om de slideshow als .exe op te slaan.

http://www.irfanview.com/

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Macromedia Flash MX 2004?

Daar gaat mijn HK plekkie weer wegens te veel oneliners :|

There is no replacement for displacement!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kijk eens naar [google=slideshow milliseconds]; of probeer gewoon wat meer slideshow viewers uit. :) Het lijkt er toch wel enigsinds op dat je niet erg hard hebt geprobeerd om dit zelf op te lossen; ik stel voor dat je in het vervolg even aangeeft welke programma's je precies hebt geprobeerd en waarom het daar niet mee lukt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.