.avi .mpg .wmv omzetten naar (S)VCD

Pagina: 1
Acties:

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
hoi,

ik heb hier een heel aantal videoclips en filmpjes van partys. die wil ik omzetten naar een VCD, of liever nog een SVCD.
maar het zijn allemaal verschillende bestanden, de meeste zijn .mpg of .mpeg, maar zitten ook .avi en .wmv tussen

is er een programma dat ik ze gewoon allemaal kan selecteren en dan op BURN drukken?

of moet ik weer helemaal gaan klooien met deconderen bla bla bla en al die bullshit?

bedankt :)

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
niemand die t weet??

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kun je gewoon met Nero doen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zoals RoD zegt.. gewoon een (S)VCD sessie starten. Media-bestanden selecteren en Nero doet netjes de rest :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
voor VCD of SVCD moet je converteren naar respectievelijk MPEG1 en MPEG2. Dit kun je met bijvoorbeeld Winavi doen. Ik weet niet WMV ook wordt ondersteund door winavi. Als dat niet werkt, kun je die converteren met bijvoorbeeld STOIK Video Converter.

Edit: aha het kan dus tegenwoordig ook gewoon met Nero. Dat wist ik niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Noork op 21-09-2005 17:18 ]

• kevin23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-03 18:37

kevin23

Rock it in Style!

Ik heb hier nogal veel problemen mee.... Altijd als ik dat probeer.... met bv. divx bestand... word het te branden bestand grote als de cd die ik heb en wil ie niet branden... Voer ik dvd in... wil hij ook niet:S Wat nu?
Pagina: 1