[2003 IIS 6.0] Kan map niet openen op FTP server.

Pagina: 1
Acties:

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-02 15:28
Ik heb een IIS 6.0 draaien op een Windows 2003 server. Er wordt enkel gebruik gemaakt van een FTP site.
Nu heb ik een map met daarin op dit moment 153 andere mappen. Zodra ik via WS_FTP of explorer die map probeer te openen geeft hij heel erg lang aan dat hij bezig is en daarna laat hij een niks zien met de melding dat er een transfer error heeft plaatst gevonden.

Als ik 1 map weggooi (blijven er dus 152 over) dan werkt het wel naar behoren.
Als ik via de command prompt een ftp sessie open kan ik wel alle mappen zien.

Ik kan op internet niks vinden over beperkingen van het aantal mappen in een hoofdmap bij IIS.

Ik heb echt geen idee meer waar ik het moet zoeken.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over IIS zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook nog eventjes verplaatsen naar Software Algemeen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Troubleshooter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 23:41
nou heb ik sowieso een hekel aan WS_FTP, maar goed, ik heb zelf ook W2k3 server (enterprise) en IIS 6 met een Ftp site, en heb voor de aardigheid eens geprobeerd of ik er ook last van zou hebben, ik heb ergens 374 (lege) mappen vandaan getoverd en die erbij in de hoofdmap geplaatst, vervolgens over het netwerk met Flashfxp geprobeerd in te loggen, en geen probleem gevonden.

Een vriend van mij had ook rare problemen met WS_FTP, dat hij bijv. wel kon inloggen maar niets kon downloaden, of filelist errors. Flashfxp gaf echter geen problemen. Kijk eens of die beter wil, en anders proberen of 'skip filelist' aan/uit, use passive mode aan/uit nog verschil maakt. suc6

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
152 zou ook een beetje rare limiet zijn imho. Ik zou dan eerder 128,256 of een veelvoud verwachten, en afaik zit die limiet als die er is veel hoger. Is dit bij een random map van de 153 of bij meerdere? Maak anders eens een nieuwe ftp site in iis?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-02 15:28
Dank je voor de tips.
Weet iemand dan een goed FTP programma.
Ik heb flasftp even geprobeer maar die werkt niet vanachter de firewall op het werk, terwijl WS_FTP dit wel altijd goed deed.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Verwijderd

gewoon een browser openen
edit: [ftp://ftp.domein.net/]
je krijgt nu een inlogscherm te zien waar je je naam en paswoord invult
en je bent in de home dir van je ftp server
wel moet je ftp protocol zijn geinstalleerd, als je windows gebruikt is dat ook zo
http://msdn.microsoft.com...orking/predefined/ftp.asp
Pagina: 1