Beste mede tweakers,
het volgende heeft zich zojuist voorgedaan.
Sinds gisteren ben ik bezig om FC1 op mijn Flaptop te installeren. Dit lukte niet door beschadigde cd's etc. Uiteindelijk had ik het gefixed, en was ik tog wel tevreden. Toen moest ik herstarten zonder de cd. Zo gezegd zo gedaan..
Fout.. geen besturingsystemen aangetroffen.
ik d8 waar dit eventueel aan zou kunnen liggen.
De partities zijn goed, want die heb ik automatisch laten aanmaken. Het zijn er 3.
Verder heb ik ook geen waarschuwingen gekregen.
Uiteindelijk probeerde ik maar te booten met de cd. Na wat gelezen te hebben kwam ik erachter dat ik mijn installatie wellicht zou kunnen repareren met het commando "linux rescue".
Dit heb ik dan ook geprobeerd. Hij kan mijn installatie vinden op de computer, en hij mount hem naar /mnt/sysimage.
Dit is allemaal leuk en aardig, maar wat the heck moet ik daar?
Om een lang verhaal kort te maken.
Hoe kan ik me installatie fixen
.
Bij voorbaat dank
het volgende heeft zich zojuist voorgedaan.
Sinds gisteren ben ik bezig om FC1 op mijn Flaptop te installeren. Dit lukte niet door beschadigde cd's etc. Uiteindelijk had ik het gefixed, en was ik tog wel tevreden. Toen moest ik herstarten zonder de cd. Zo gezegd zo gedaan..
Fout.. geen besturingsystemen aangetroffen.
ik d8 waar dit eventueel aan zou kunnen liggen.
De partities zijn goed, want die heb ik automatisch laten aanmaken. Het zijn er 3.
Verder heb ik ook geen waarschuwingen gekregen.
Uiteindelijk probeerde ik maar te booten met de cd. Na wat gelezen te hebben kwam ik erachter dat ik mijn installatie wellicht zou kunnen repareren met het commando "linux rescue".
Dit heb ik dan ook geprobeerd. Hij kan mijn installatie vinden op de computer, en hij mount hem naar /mnt/sysimage.
Dit is allemaal leuk en aardig, maar wat the heck moet ik daar?
Om een lang verhaal kort te maken.
Hoe kan ik me installatie fixen
Bij voorbaat dank