Mijn probleem: ik kan mijn videokaart, een 6800 GT, helemaal niet meer overclocken zonder superveel freezes te krijgen sinds ik nieuwe mobo en proc heb (MSI K8N neo2 platinum, venice 3500+) terwijl hij eerst makkelijk naar 6800 Ultra snelheden ging. En ook mijn processor gaat maar tot 2,35 Ghz (2,2 standaart) terwijl hij maar max 32 graden is en véél hoger moet kunnen.
Wat ik al geprobeerd heb: Nieuwe drivers van mobo, vga en andere bios.
Mijn processor onderclocken naar 1,6 Ghz en wat apparaten afsluiten om te kijken of me vga dan miss meer stroom\spanning krijgt en wel te ocen is.
Gekeken naar site die uitrekend hoeveel watt je gebruikt, ik kwam op +- 300 uit terwijl ik 400 Watt voeding heb. Ook heb ik geen qtech dus lijkt me geen slechte voeding, en de spanningen lijken goed.
Zou het toch nog de voeding kunnen zijn? Ik heb niet zo veel zin om voor niks een 500 Watt voeding te kopen.
Help me!!!
Wat ik al geprobeerd heb: Nieuwe drivers van mobo, vga en andere bios.
Mijn processor onderclocken naar 1,6 Ghz en wat apparaten afsluiten om te kijken of me vga dan miss meer stroom\spanning krijgt en wel te ocen is.
Gekeken naar site die uitrekend hoeveel watt je gebruikt, ik kwam op +- 300 uit terwijl ik 400 Watt voeding heb. Ook heb ik geen qtech dus lijkt me geen slechte voeding, en de spanningen lijken goed.
Zou het toch nog de voeding kunnen zijn? Ik heb niet zo veel zin om voor niks een 500 Watt voeding te kopen.
Help me!!!