Toon posts:

Acer Aspire 1522 WLMi en Behringer BCA-2000 gaan niet samen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn Behringer BCA-2000 audiointerface. Ik heb het apparaat op mijn notebook aangesloten, en op zich werkt 'ie okee, ware het niet dat als ik bijv. in Mediaplayer (maar ook in elk ander programma) iets afspeel, hij er na ong. 2 sec.-2 minuten mee ophoudt. Als ik dan weer opnieuw het nummer start (op dezelfde of een andere plek) doet hij het weer hetzelfde.

Dit zijn de specs van mn laptop:
Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)
System Manufacturer: Acer
System Model: Aspire 1520
BIOS: PhoenixBIOS 4.0 Release 6.0
Processor: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000+, MMX, 3DNow, ~1.8GHz
Memory: 510MB RAM
Page File: 180MB used, 1064MB available

En dit zijn de specs van de Behringer: http://www.zzounds.com/item--BEHBCA2000

Over die Behringer heb ik goede en slechte dingen gehoord, maar de slechte dingen waren alleen vóór de driverupdate en de goede dingen vooral ná de driverupdate, die schijnt een wereld van verschil te hebben gemaakt.

Ik heb m nu ff op de andere computer aangesloten en daar werkt ie perfect... Tenminste, ik heb nu nog alleen het afspelen getest maar dat doet ie gewoon zoals t hoort. Specs van deze computer:

Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.66GHz
Memory: 512MB RAM
Page File: 193MB used, 1057MB available

Een flink snellere processor dus, en een Intel ipv een AMD. Op de doos van de Behringer staat:

System requirements: computer windows PC with USB connector (heb ik), Operating System WinXP (heb ik), Intel Pentium Processor 1,2 GHz or better.

Nu heb ik geen Intel Pentium, maar met een AMD met 1.8 GHz zou die t toch ook gewoon moeten trekken? Zeker omdat om nu nog even om alleen afspelen ging en al helemaal omdat ie net helemaal geformatteerd is en er alleen de geupdate Windows en de driver van Behringer opstaan... 't Probleem zit m dus in de notebook (als je het mij vraagt, maar ik ben hier niet voor niks :) _/-\o_ )...

Iemand een idee hier?