[iTunes] Rating in tag editten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:52
Ik vroeg me af, is het niet mogelijk om de rating in de tag van een mp3tje te editten in iTunes? Want ik had laatst dus een probleempje en was m'n libary kwijt, alles opnieuw importeren en alles is terug zou je denken, maar de rating van al m'n liedjes is nu verdwenen. (niet alles was gerate, maat toch). Ook als ik bijv in tag&rename de rating aanpas dan zie ik die in iTunes niet terug, waarom gebruikt iTunes niet gewoon de standaard voor ratings, en is dit aan te passen?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

De rating staat in je Library, niet in de bestanden zelf.

Daarom rate ik niets meer. ;)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-10 13:26

Boss

+1 Overgewaardeerd

Hey.... dat wist ik niet. Lekker bagger. Ben net (lees: de afgelopen maanden) mijn hele collectie langzaam aan het raten met het idee dat ik zo een mooie, goed gecatagoriseerde, collectie krijg. Nu zit ik dus waarschijnlijk voor mn leven vast aan iTunes?

Misschien maar eens een progje maken wat aan de hand van de rating in de library de juiste ID tag in de file zet :)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Boss schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:44:
Misschien maar eens een progje maken wat aan de hand van de rating in de library de juiste ID tag in de file zet :)
Kun je dat? Dan zou ik het ook wel willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

Maverick schreef op maandag 19 september 2005 @ 19:46:
[...]

Kun je dat? Dan zou ik het ook wel willen hebben :)
Op zich kan het wel, met een beetje gepiel met sed en wat commandline mp3/id3 tags verwerktools moet het wel lukken.

Als je het echt wil; stuur me eens een mp3 waar de rating in het bestand staat (en wat de rating is, zo mogelijk wat voorbeelden) en dan zal ik eens een poging wagen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
chem schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:12:
[...]
Als je het echt wil; stuur me eens een mp3 waar de rating in het bestand staat (en wat de rating is, zo mogelijk wat voorbeelden) en dan zal ik eens een poging wagen.
Je hebt mail :)
(edit: even geduld nog, had nog wat toe te voegen, hij gaat er zo uit :) ) sent :Y)

[ Voor 15% gewijzigd door Maverick op 19-09-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Als je eenmaal een werkende oplossing hebt met commandline speeltjes, is het maar een kleine stap om daar een werkend programmaatje voor te schrijven, en misschien zelfs een iTunes plugin :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het om Mac iTunes gaat:

Applescriptje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
hier windows, weet neit hoe het bij anderen zit.

Pagina: 1