Beste Tweakers,
Ik ben in het bezit van een Sony DE 485 Receiver
Het probleem is als volgt:
Mijn subwoofer presteert voor mijn gevoel onder de maat. Er komt bij de lage volume standen bijna geen bas uit de woofer, zodra ik mijn receiver wat harder zet komt er meer power uit. Het lijkt dus dat er vanuit de receiver te weinig output wordt gegeven.
Ik heb de receiver ingestelt op + 6 voor de bas, en ik heb geëxperimenteerd met de afstanden van de speakers. Verder staat de center speaker op large en de rest van de speakers op small.
Ik zou echt niet meer weten wat ik kan aanpassen om het beter te laten functioneren, zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ik hoor het graag!
Ik ben in het bezit van een Sony DE 485 Receiver
In combinatie met deze set heb ik een Bose Acoustimas 6 set, dit is de derde generatie icm met een passieve subwoofer.Vermogen
Uitgangsvermogen (per luidspreker) 80 Watt
Aantal luidsprekers 5
Home theater functies
Decoder Dolby Digital, Dolby ProLogic, DTS Digital Surround
Virtual Surround
Input / Output
Audio in 2
Audio uit 1
Video in 3
Video uit 1
Meerkanaals input ja (5.1)
Platenspeler-aansluiting
Tuner
Tuner
RDS
Voorkeuzezenders 30
Het probleem is als volgt:
Mijn subwoofer presteert voor mijn gevoel onder de maat. Er komt bij de lage volume standen bijna geen bas uit de woofer, zodra ik mijn receiver wat harder zet komt er meer power uit. Het lijkt dus dat er vanuit de receiver te weinig output wordt gegeven.
Ik heb de receiver ingestelt op + 6 voor de bas, en ik heb geëxperimenteerd met de afstanden van de speakers. Verder staat de center speaker op large en de rest van de speakers op small.
Ik zou echt niet meer weten wat ik kan aanpassen om het beter te laten functioneren, zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ik hoor het graag!