Sinds kort heb ik een rtbr04 e-tech router maar deze krijgt geen ip toegewezen en de status blijft op disconnect staan. Ik heb uitgebreid gezocht op google en GoT maar kon geen oplossing vinden.
-Internet (Chello) doet het normaal als de kabelmodem op de netwerkkaart wordt aangesloten
-Het mac-adres van de netwerkkaart waar voorheen verbinding met internet mee werd gemaakt is gecloned naar het wan mac-adres van de router en het linktype van de router is ingesteld op dynamic ip
-Het netwerk functioneert voor de rest naar behoren
-Herstarten (en korte tijd stroomloos maken) van router en kabelmodem biedt geen oplossing
-Renew/Release via router configureren met browser biedt eveneens geen oplossing
-Het model is rev 2, waarvoor nog geen nieuwe firmware is, deze is dus up-to-date
Daarnaast viel mij op dat in het log van de router dit veelvuldig voorkomt:
[DHCPC] DHCPSTATE_INIT sending
Kan iemand mij helpen?
-Internet (Chello) doet het normaal als de kabelmodem op de netwerkkaart wordt aangesloten
-Het mac-adres van de netwerkkaart waar voorheen verbinding met internet mee werd gemaakt is gecloned naar het wan mac-adres van de router en het linktype van de router is ingesteld op dynamic ip
-Het netwerk functioneert voor de rest naar behoren
-Herstarten (en korte tijd stroomloos maken) van router en kabelmodem biedt geen oplossing
-Renew/Release via router configureren met browser biedt eveneens geen oplossing
-Het model is rev 2, waarvoor nog geen nieuwe firmware is, deze is dus up-to-date
Daarnaast viel mij op dat in het log van de router dit veelvuldig voorkomt:
[DHCPC] DHCPSTATE_INIT sending
Kan iemand mij helpen?