Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Meer mensen met slechte ervaringen over GEHEUGENKOPEN.NL ???

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik heb 2 maanden geleden 512 XD geheugen gekocht bij GEHEUGENKOPEN.NL en heb er toen spoed op laten zetten omdat ik 4 dagen daarna ofzo op vakantie ging en ik het echt nodig had.. en het kon dus niet op tijd geleverd worden.

Heb toen in Tilburg het zelfde product gekocht en via de telefoon de order af laten breken, waarna ik mijn € 61,35 terug gestort zou krijgen..

Nu is het dus 2 maanden verder en ben ik allang weer terug van vakantie en heb ik mijn geld nog steeds niet terug gehad.. ik word er ziek van want contact via de telefoon is onmogelijk en via de mail reageren ze maar niet terug..

Is dit oplichting of duurt het te lang bij hun??

Wat kan ik hier nu aan doen ? :(

Met Vriendelijke Groet,
Dennis van den Hout

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Buyers Zone is niet de juiste plek voor dit soort vragen. Zoals in de Buyers Zone FAQ terug te vinden is, is dit forum uitsluitend bedoeld voor vragen en/of meldingen/opmerkingen over de Pricewatch, ShopSurvey en Vraag & Aanbod zelf, het is dus geen forum waar je terechtkunt met je vragen over een bepaalde shop. In dit geval kun je de Shop Survey van Geheugenkopen.nl zelf raadplegen.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Verwijderd

Topicstarter
shopsurvey is alleen maar om reacties te lezen.. hier vraag ik (als je goed gelezen hebt) wat ik er aan kan doen om mijn geld terug te krijgen ?

welk forum kan ik het anders nog posten ? ik krijg altijd zulke opmerkingen bij alle posts die ik hier plaats dat het verkeerd is :S

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zoals /me Yoeri al zegt. Een dergelijke reactie hoort hier niet thuis. Dicht dus.

Wat je in dit geval kunt doen kunnen wij ook niet voor je beantwoorden. Je kunt het beste eens kijken op Sta Ik Sterk :)

[ Voor 49% gewijzigd door Longbeard op 19-09-2005 16:06 ]

Dit topic is gesloten.