Toon posts:

[FireFox 1.5 Beta] GoT Topics laden heel traag:?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er niets van. In IE laden de topics gewoon zoals het hoort, razendsnel. Zowel met als zonder HTTP compressie ingeschakeld in mijn profiel.

In Mozilla FireFox 1.5 beta however laden ze echt mega traag. Nog geen 5 reacties per 2 a 3 seconden (letterlijk). Ook met HTTP compressie aan of uit maakt geen verschil.

Ik ben in beide browsers gewoon ingelogged, gebruik de "nightlife" stylesheet, en ben ingesteld op 100 reacties per pagina. Ik heb verder niet echt noemenswaardige problemen op andere pagina's.

Ik heb Java runtime environment 5.0 met update 4 geinstalleerd mocht dat uitmaken.
Windows 2000 SP3
IE 6

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn:

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 13:36 ]

Verwijderd

Er zijn speciale tweaks voor Firefox.
Tik maar eens in FF about:config in ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:39:
Er zijn speciale tweaks voor Firefox.
Tik maar eens in FF about:config in ;)
Ik weet van deze settings :)

Het probleem is dat alle sites, op het forum van tweakers na, goed werken. Dus mijn FireFox lijkt me an sich goed geconfigged. Misschien dat iemand weet of er een setting in FF is die GoT niet zo lekker trekt ofsow.

Ik merk trouwens ook dat text input fields (zoals de quick reply, en de gewone grote reply box) ontzettend traag zijn, mar als de pagina dan helemaal geladen is is het weer gewoon schnel. Ook dit probleem niet in IE maar wel in FF.

Edit:

Meer nieuws, ook andere pagina's in andere tabs in firefox worden ont-zet-tend traag. Het hele process vertraagt dus als de neten, maar dat allemaal totdat de forumpagina klaar is met laden. Daarna werkt het prima, of iig, zoals voorheen :+

Nog wat specs

1.7Ghz cellie
256 MB ram
20 gig 5400 rpm
1280*1024
Intel onboard met dynamisch videogeheugen tot 64mb

Is me werk pc :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 12:42 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah; ik zie even niet wat we met dit topic moeten. Als het een bug in Firefox zou betreffen moet je die bij het Mozilla team melden (daar is het immers een beta voor ;) ), en als het daadwerkelijk een bug in GoT zou betreffen zou die wel in React Bugs en Featurerequests terug te vinden zijn :)

En weer open; hetzelfde probleem manifesteert zich niet bij andere computers met 1.5 beta en is dus geen bug in React of Firefox :)

[ Voor 19% gewijzigd door Spider.007 op 20-09-2005 12:37 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate