Toon posts:

KPN BOEVEN

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat een boeven zijn het bij KPN. :r
Gratis HD nummer is niet meer van IPB.
Bel maar het 0900 nummer zegt de belmiep aldaar.
NO WAY we gaan op zoek naar een andere ingang... wie die weet laat het ff hier weten.....
Alvast bedankt.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 13:30 . Reden: edit ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
uh waar heb je het over?

Verwijderd

storingsdienst? Die jongens zijn daar meestal wel aardig om je dan ook nog eens even 'gratis' door te verbinden naar de juiste plek... zij hebben er namelijk wel verstand van ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:30:
storingsdienst? Die jongens zijn daar meestal wel aardig om je dan ook nog eens even 'gratis' door te verbinden naar de juiste plek... zij hebben er namelijk wel verstand van ;)
Hey je hebt gelijk....
De storingsdienst vebind je zo door....

THNX

• Mr. Inspire
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-02 12:36
Beetje doelloos om zomaar je frustraties te posten. Bij @Home moet ik ook wel betalen voor de klantenservice, maar nu je moet betalen wordt je tenminste snel geholpen en hoef je niet uren te wachten. Nu ben je dus nog niet duur uit als je het 0900 nummer belt omdat je snel geholpen wordt, scheelt ook frustratie ;)

Verwijderd

Topicstarter
Mr.Inspire schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:36:
Beetje doelloos om zomaar je frustraties te posten. Bij @Home moet ik ook wel betalen voor de klantenservice, maar nu je moet betalen wordt je tenminste snel geholpen en hoef je niet uren te wachten. Nu ben je dus nog niet duur uit als je het 0900 nummer belt omdat je snel geholpen wordt, scheelt ook frustratie ;)
Hoezo doelloos??
De oplossing heb ik nu....zoals je kan lezen...
Dat doen ze niet bij @sloom....

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat is een gratis HD nummer, en wat is IPB? Als ze wel een betaald nummer hebben zou ik dat gewoon gebruiken. Bedrijven nemen die nummers niet om je te pesten of aan je te verdienen, meestal kost de zegge 10 cent per minuut het bedrijf nog het dubbele erbovenop ;) Verder heeft het weinig nut hier een topic over te openen imo.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
In hoeverre is het toegestaan dat een bedrijf geld vraagt voor de helpdesk aangezien het ook vaak storingen betreft van een product van het bedrijf.
En de consument hoeft natuurlijk niet te betalen om te klagen over een storing of het niet werken van een product...

• Willson
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 11:16
Gooi dit topic toch dicht :Z

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Keej dan, mooi geweest weer.

LinkedIn
Instagram

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Done.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.