Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 19:14
Iemand ervaring met de iAudio 5?
Ik zit te twijfelen tussen deze en de iRiver 799. Ik zoek alleen ervaringen met deze 2 apparaten.
Helaas zie ik echter vaak dat kwalitijd gemeten word in: volume en dsp effecten.
Terwijl ik hou van een open, helder en transparant geluid, en niet van effecten waarbij je de geluiden niet meer individueel kan horen. Wie heeft deze apparaatjes geprobeerd op een beetje fatsoenlijke koptelefoon?

Ik weet dat er op de iAudio een heel hoop kwa klankkleur te veranderen is, maar een goede speler heeft dat in mijn ogen niet nodig. (alleen een equaliser om de koptelefoon te compenseren, indien nodig)

Dus, wie gebruikt uberhaupt al die functies in de iAudio 5, en word het daar beter van?

ps: De creatives hebben ook nog op mijn lijst gestaan, maar na wat forums af te zoeken kwam ik een aantal reacties tegen over willekeurige tikjes en brommen met het display. Samsung mt6z leek me ook leuk, maar toen zag ik dat daar geen radio inzat, en dat ie vrij prijzig was

Mss dat iemand nog een andere speler weet?

Mijn eisen:
- Losse batterij
- Geen oled (ivm levensduur)
- Goed geluid

Liefst:
- USB connector, of kabel met miniusb
- 1 GB

Leuk:
- Radio
- Ogg support

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-11 13:24
volgens mij is er van de iaudio al een groot topic hierzo... daar zou wel genoeg in staan.

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:15

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb ervaring met de vorige versie van de iRiver, die nagenoeg identiek is.
Imho komt daar erg mooi helder geluid uit.
Maar iRiver en iAudio staan beide bekend om hun audiokwaliteit, dus ik denk dat je met beide geen slechte keus doet, je zou naar de looks kunnen kijken om tot een keuze te komen.

Voor wat algemene gebruikerservaringen zou je in bovengenoemde topic en
het iRiver 7xx/8xx Serie Topic terecht kunnen.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Om de zelfde reden als welke MP3 speler: XEN EMP-600, YP-T7 of T-10 ? gaat deze dicht. Ervaringen kan je vinden in topics als [MP3/OGG] Cowon iAudio MP3 spelers en het iRiver 7xx/8xx Serie Topic. :)

[ Voor 18% gewijzigd door DeeD2k2 op 19-09-2005 18:50 ]

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.