Stille Socket 7 Koeler

Pagina: 1
Acties:

• TAD77
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Ik wordt nogal gek van mijn K6-3 koeler (Coolermaster).
Die maakt ontzettend veel herrie.

M'n kast is al vrij koel, dus het hoeft geen turbo koeler te zijn, als hij maar stil is.

Iemand enig idee ?

Tim.

Je dorp heeft gebeld. Ze willen hun gek terug.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb laatst een Spire ma324-20b3 socketA koeler gekocht voor mn K6/2, kostte maar 2 tientjes en is erg stil, fan draait maar 4000rpm.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Neem een p4 koeler en tweak deze zodat íe past. De capaciteit is volgens mij zo groot dat je de fan gewoon niet eens meer hoeft aan te zetten.

• TAD77
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Op dinsdag 16 januari 2001 11:46 schreef rick_h het volgende:
ik heb laatst een Spire ma324-20b3 socketA koeler gekocht voor mn K6/2, kostte maar 2 tientjes en is erg stil, fan draait maar 4000rpm.
Past deze koeler zonder aanpassing op een Socket 7 ?
Waar kun je deze kopen, hij staat nl. niet in de pricewatch (alleen de ma324-15).

Gr. Tim.

Je dorp heeft gebeld. Ze willen hun gek terug.

Verwijderd

Ik heb gewoon bij de lokale puterboer (www.micro-speed.nl) een Spire koeler gehaald voor AMD proc's t/m 1 Ghz (dus dat zit wel goed!).

Grote heatsink en stille koeler (ball-bearing). Draait zo'n 5400 rpm. Perfecte koeler!

Voor 17,50 gehaald bij MicroSpeed.

[Mike]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 16 januari 2001 12:00 schreef Dop23 het volgende:

[..]
Past deze koeler zonder aanpassing op een Socket 7 ?
Waar kun je deze kopen, hij staat nl. niet in de pricewatch (alleen de ma324-15).

Gr. Tim.
ja dat typenummer lees ik ook maar af van het doosje, misschien is die jij bedoelt wel bijna hetzelfde. Ik heb hem gekocht bij norrod, zag ik toevallig liggen voor 17,50, volgens mij staat ie niet op hun website.

Het is deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.spire.nl/images/products/coolers/ma324-20b3.gif

is iets breder, maar pastte bij mij wel.
Pagina: 1