Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Nokia 6230] probleem met contacten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nokia 6230 van 1.5 jaar oud die opeens raar gedrag vertoond.
Als ik nu de contact gegevens wil benaderen geeft de telefoon de melding dat het gekozen geheugen leeg is. Ik dacht eerst dat ik langs iets magnetisch was gegaan met de telefoon.
Ik heb gezocht op dit forum en google, maar geen antwoord kunnen vinden. Heeft iemand hetzelfde gehad?
Dit is wat ik geprobeert heb is het volgende:
tel uit en aan zetten
tel uitzetten en na 10 mins aanzetten
simkaart eruit en aanzetten
contact toevoegen

als ik een contact toevoeg wordt deze gezien dor de telefoon en staan mijn contact gegevens weer in de lijst. als ik de net toegevoegde weer weg haal geeft de telefoon de melding weer dat het gekozen geheugen leeg is.

Is er iemand die hetzelfde heeft (gehad) en mij een tip kan geven hoe dit op te lossen?

edit:
typo

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
Ik heb hetzelfde probleem:

Mijn 6230 geeft sinds vandaag aan dat het telefoon-geheugen leeg is als ik een contact probeer op te zoeken (als alleen het telefoon-geheugen is geselecteerd).
Het vreemde is: als ik instel dat'ie zowel SIM als telefoon-geheugen moet gebruiken kan ik WEL door alle nummers browsen (inclusief die in het telefoongeheugen). Bovendien is het geheugen niet leeg als ik de geheugenstatus opvraag.
Verder kan ik wel nummers kopieeren van sim naar telefoongeheugen (maar het geheugen blijft leeg!). Kopieeren van telefoon-naar SIM doet'ie niet.

Iemand een idee?

Eigen idee: Ik had recent een onbekend contact in de contact-lijst staan in de vorm van alleen een sterretje: * Deze heb ik gedelete. Kan dat er iets mee te maken hebben? Corrupt visite-kaartje via bluetooth ontvangen o.i.d.???