hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Probeer eens Control-t
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Het heeft iets te maken met het type veld.SunStorms_sletje schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:12:
Probeer eens Control-t
Als een veld standaard is, dan voert ie de formule uit. Is het veld "Tekst" dan gaat het soms wel en soms niet goed... (altnahs bij mijn Excel).
Ik heb alle velden dus maar standaard gemaakt en nu gaat het goed. Ctrl+t zal ik een eventuele volgende keer wel proberen. bedankt voor de tip iig!
[ Voor 11% gewijzigd door kazz1980 op 19-09-2005 13:53 ]
Evengoed zal ik voor de search nog even het topic moven naar Officesuites en -software, waar Office-gerelateerde zaken horen.
Signature
De opmaak tekst is bedoeld om alles wat je invoert als tekst weer te geven. Handig als je wilt laten zien hoe je formules in elkaar zitten e.d. (of wanneer je lijstjes maakt die je met een streepje = min wilt laten beginnen)
It's not a bug, it's a feature
[ Voor 5% gewijzigd door onkl op 19-09-2005 15:47 ]
Nog altijd een bug, want de ene keer zie je de formule en de volgende keer weer het resultaat ervan, dus deze feature is niet consequent doorgevoerd!onkl schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:47:
De opmaak tekst is bedoeld om alles wat je invoert als tekst weer te geven. Handig als je wilt laten zien hoe je formules in elkaar zitten e.d. (of wanneer je lijstjes maakt die je met een streepje = min wilt laten beginnen)
Dat is waarschijnlijk de poging van Excel autoelectrisch te snappen in welke opmaak jij je cel wilt hebben. Die is idd. niet altijd even consequent.kazz1980 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:44:
[...]
Nog altijd een bug, want de ene keer zie je de formule en de volgende keer weer het resultaat ervan, dus deze feature is niet consequent doorgevoerd!
Pagina: 1