[IE6] Pagina's niet up to date

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Het volgende probleem heb ik al een tijdje...
Bij sommige pagina's die ik bezoek is de content niet vernieuwd, ik moet zelf op refresh klikken om de pagina up to date te krijgen. Ik heb naast IE ook nog Firefox draaien en daarop heb ik geen problemen, diezelfde pagina's zijn daar wel altijd up to date. Heeft iemand een idee waar dat aan zou kunnen liggen? Is dit te reparen met een instelling? IE heeft namelijk altijd goed gefunctioneerd...

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:18

Piggen

Lekker bakkie

Staat "Wanneer moet er op nieuwe versies van pagina's worden gecontroleerd?" (opties > tijdelijke internetbestanden > instellingen) wel goed? Op "automatisch" ofzo (althans, zo staat hij hier en hier werkt het prima).

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-08 10:23

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Precies, die moet op elke keer dat hij een pagina bezoekt. Dan moet 't werken :)

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Oei, dat is wel heel erg dat ik die over het hoofd heb gezien... Tjezus wat een blunder!

Mannuh bedankt :P

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

yup, even door de opties heenlopen of op Google zoeken is wel een redelijke basic vaardigheid die we van je verwachten op GoT ;) Hierbij nog eens het verzoek wat meer zelf te proberen voor je een topic opent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.