Toon posts:

Zoveel kaarten welke is het beste voor mijn wensen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil eigenlijk een nieuw videokaartje gaan kopen maar ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer.

Ddr gts, ik heb me er eigenijk helemaal niet verdiept in wat alles is.

Ik zoek een videokaartje voor voornamelijk spellen.
Q3 UT CS en alle toekomstige spellen, dus hij moet wel lang "meekunnen". Is een woord wat hier eigenlijk niet eens van toepassing is maarja.

Ik wil tussen de 600 a 700 gulden er voor uit geven.

Ik heb nu een matrox G400 superkwaliteit in beeld maar met de spellen begin je het wel te merken dat hij al wat ouder aan het worden is.

Heb pentium 550 en 256 mb

Wie raadt mij een goede kaart en het liefst ook met een goede onderbouwing erbij.

Het zou me heel erg op weg helpen

Alvast bedankt

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-08 17:23
De GTS is wel een echt game kaartje. Maar je kunt natuurlijk ook een readon DDR nemen, ik geloof dattie in games net niet presteerd als een gf2 GTS maar wel mooier beeld heeft. Nou vind ik dat je bij een 17" of kleiner daar niet zo over moet zeuren, maarja met zo'n beeldscherm heb je ook genoeg aan een MX.

Verwijderd

Met de GTS en de MX heb je goeie drivers. ATI komt altijd maar langzaam met z'n drivers. Ze zijn nu wel goed, maar als straks UT2 er is, is het maar weer afwachten wanneer Ati met zijn drivers reageerd.

Tussen de 600 en 700 piek... dan kun je in elk geval boven de MX gaan zoeken, en lijkt me een GTS je beste optie.

- Als 3DFX niet failliet was kon je de V5 nog overwegen, maar door het faillisement zou ik niet op goede driversupport meer rekenen. Zeker niet voor 700 piek, voor dat geld MOET je gewoon goeie driverondersteuning krijgen. -

Verwijderd

De Asus v7700 is een zeer goede en snelle kaart.
Deze kaart zal voorlopig blijven voldoen, ook omdat nog steeds de drivers volop in ontwikkeling zijn.
Past goed op jou systeem.

• sebasel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 13:48

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

Op dinsdag 16 januari 2001 13:24 schreef OscarB het volgende:
Met de GTS en de MX heb je goeie drivers. ATI komt altijd maar langzaam met z'n drivers. Ze zijn nu wel goed, maar als straks UT2 er is, is het maar weer afwachten wanneer Ati met zijn drivers reageerd.

Tussen de 600 en 700 piek... dan kun je in elk geval boven de MX gaan zoeken, en lijkt me een GTS je beste optie.

- Als 3DFX niet failliet was kon je de V5 nog overwegen, maar door het faillisement zou ik niet op goede driversupport meer rekenen. Zeker niet voor 700 piek, voor dat geld MOET je gewoon goeie driverondersteuning krijgen. -
3Dkx is niet failliet maar "overgenomen" door Nivada:(:'(

www.sebastiaanvanbaarsen.com

Verwijderd

[b]3Dkx is niet failliet maar "overgenomen" door Nivada
Inderdaad door NVIDIA... en denk je dat die drivers gaan maken voor een (potentiele) concurrent van hun kaskraker? NOT. Niet kopen dus een V5.

PS OscarB doet het ook graag met mieren...

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

[Met de GTS en de MX heb je goeie drivers. ATI komt altijd maar langzaam met z'n drivers. Ze zijn nu wel goed, maar als straks UT2 er is, is het maar weer afwachten wanneer Ati met zijn drivers reageerd.
Elke dag nieuwe detonators is ook niet lekker.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Je hoeft niet steeds te vervangen. Als je oude goed genoeg is.
Stuk beter dan GEEN drivers of brakke drivers.

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 15:55

Strikie

Athletics

mm ja ik zit met hetzelfde probleem
wil ook een nieuwe kaart kopen,maar heb 900 pieken te besteden gts =wel goed maar die Hercules 3D Prophet II Ultra 64MB (OEM) lijkt me ook wel wat kweet niet welke ik moet nemen .
kspeel veel quake3 en wil divx op mn tv kijken dus goede tvout nodig!

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Check deze

Hij is niet van mij bdw, ook niet van een kennis. *D

ieeeepppppp :P

Pagina: 1