[Outlook 2003] Verwijderen recurring appointment onmogelijk

Pagina: 1
Acties:

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Ik heb een herhaaldelijke afspraak gemaakt in mijn outlook en deze krijg ik er nu niet meer uit :S

Als ik hem wil verwijderen krijg ik de volgende foutmelding:

"The item could not be deleted. It was either moved or already deleted, or access was denied."

Terwijl ik normaal gesproken een melding moet krijgen of ik alleen die afspraak wil verwijderen of de hele serie van identieke afspraken.

Helaas bood microsofts knowledge base geen oplossing en google alleen voor oudere versies dat bij Outlook 2003 niet werkt.

Weetje:
Ik heb de appointment zelf gemaakt dus ik zou de rechten moeten hebben om het te verwijderen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gebruik je het in combinatie met een Exchange server?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• shardphoenix
ja exchange 2003.
Ik had ook al iets gelezen over delay tussen de server en client maar daar is hier geen sprake van omdat het al een paar dagen zo is :(

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je je store al eens gecheckt op errors? Gebruik je een lokale pst, of open je de mailbox geheel vanaf de Exchange server? En wel of geen cache modus? En heb je alle hotfixes voor beide geinstalleerd? Krijg je deze error op alle werkstations, en heb je al even via OWA gekeken of je dan iets kan doen? Verder kan je misschien even een nieuw Outlook-profiel aanmaken :)

[ Voor 64% gewijzigd door sanfranjake op 20-09-2005 00:45 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• shardphoenix
sanfranjake schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 00:43:
Heb je je store al eens gecheckt op errors? Gebruik je een lokale pst, of open je de mailbox geheel vanaf de Exchange server? En wel of geen cache modus? En heb je alle hotfixes voor beide geinstalleerd? Krijg je deze error op alle werkstations, en heb je al even via OWA gekeken of je dan iets kan doen? Verder kan je misschien even een nieuw Outlook-profiel aanmaken :)
- we gebruiken geen lokale pst maar idd geheel van de exchange server
- cache mode moet ik controleren maar in beide gevallen zou ik zeggen...het is al een paar dagen zo dus dat zou in principe gesynchroniseerd moeten zijn.
- alle hotfixes zijn installed
- de error komt alleen voor op één werkstation
- dat van OWA is een goeie maar ik heb zojuist gekeken en daar staat de hele afspraak niet eens in :S

kan hem nog steeds niet verwijderen

• shardphoenix
ok ik ben weer iets wijzer geworden
eindgebruiker meldt net dat de afspraak niet in haar agenda staat maar in de agenda van de afdeling zeg maar. Ze zegt wel dat ZIJ hem erin heeft gezet dus het moet toch ook mogelijk zijn dat zij hem kan verwijderen... :(

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 15:39

CNS

Ik heb eens een vergelijkbaar probleem gehad en heb er toen eigenlijk geen echt goede oplossing voor gevonden.
Maar, ik heb de gebruiker via webmail de afspraak laten verwijderen en dat werkt wel.
Vraag niet hoe het komt, want ik zou het niet weten.

• shardphoenix
CNS schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:53:
Ik heb eens een vergelijkbaar probleem gehad en heb er toen eigenlijk geen echt goede oplossing voor gevonden.
Maar, ik heb de gebruiker via webmail de afspraak laten verwijderen en dat werkt wel.
Vraag niet hoe het komt, want ik zou het niet weten.
euh ja maar dat heb ik dus al geprobeerd en dat werkt niet want daar staat de hele afspraak niet in!
Het is een afspraak die gemaakt is in een groepsagenda

• shardphoenix
iemand anders nog een idee?
weekendje googlen heeft verder ook niets opgeleverd.
Pagina: 1