Dit is mijn eerste topic dus sorry als er iets verkeerd gaat!!
Ik zit met het volgende probleem:
ik heb een formulier die op basis van een keuzelijst met invoervak een formulier opend met een soort van filter die het te openen formulier filtert op hetgeen wat in het keuzelijst met invoervak is ingevult. maar nou wil ik graag een vaste waarde toevoegen.
de code zoals ik hem nu heb:
Hetgeen wat ik dus zoek is een soort van dubbele stlinkcriteria zodat ik een vaste waarde erbij kan zetten.
het formulier dat geopend word moet gefiltert worden op: MedewerkerICT (keuzelijst met invoervak) en status (opgelost) <- vaste waarde
Ik zit met het volgende probleem:
ik heb een formulier die op basis van een keuzelijst met invoervak een formulier opend met een soort van filter die het te openen formulier filtert op hetgeen wat in het keuzelijst met invoervak is ingevult. maar nou wil ik graag een vaste waarde toevoegen.
de code zoals ik hem nu heb:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| Private Sub Knop6_Click()
On Error GoTo Err_Knop6_Click
Dim stDocName As String
Dim stlinkcriteria As String
stDocName = "Meldingen"
stlinkcriteria = "[Medewerker-ICT]=" & "'" & Me![Keuzelijst met invoervak4] & "'"
DoCmd.OpenForm stDocName, acNormal, stlinkcriteria
Exit_Knop6_Click:
Exit Sub
Err_Knop6_Click:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_Knop6_Click
End Sub |
Hetgeen wat ik dus zoek is een soort van dubbele stlinkcriteria zodat ik een vaste waarde erbij kan zetten.
het formulier dat geopend word moet gefiltert worden op: MedewerkerICT (keuzelijst met invoervak) en status (opgelost) <- vaste waarde
[ Voor 5% gewijzigd door AB-Systems op 19-09-2005 11:40 ]