Toon posts:

Grote office printer,

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben opzoek naar een grote laserprinter voor op mijn werk.

Er moeten minimaal 6000 vellen papier in kunnen het liefst verdeeld over 2 papierbakken.
Deze printer moet facturen gaan printer dit zijn er zo 1000 per dag..

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
HP, Xerox, Nashuatec...
Zoek en gij zult vinden...

• -ET-
  • Laatst online: 22:24

-ET-

Phone Home

Welke heb je zelf al gevonden, en waarom voldoen deze wel, of juist niet. Voorkeur voor bepaald merk (kortings afspraken?)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf al een gezocht maar heb niks kunnen vinden met meer dan maximaal 3100 vellen..

Qua merk maakt het niks uit maar het liefst een merk met een goede ondersteuning qua garantie etc.

Verder maakt de prijs ook niet zo bijzonder veel uit maar het moet niet te overdreven worden.

• ShellGhost
Heb je op de sites gekeken die ik gepost hebt???
Die hebben echt printers die dat aankunnen namelijk...
Zeker Xerox en Nashuatec...

Verwijderd

Topicstarter
Het punt met xerox is dat je dan al snel aan zo'n productie printer vast zit en dat is gewoon een fabriek (qua grote).

Dit is dus ook niet helemaal de bedoeling het liefst gewoon een redelijk kleine printer met 4 papier lades eronder waar in totaal 6000 vel in kan.

• ShellGhost
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:33:
Het punt met xerox is dat je dan al snel aan zo'n productie printer vast zit en dat is gewoon een fabriek (qua grote).

Dit is dus ook niet helemaal de bedoeling het liefst gewoon een redelijk kleine printer met 4 papier lades eronder waar in totaal 6000 vel in kan.
Wanneer er ruim 1000 prints per dag gedaan worden ontkom je niet aan een grote bulk printer, puur omdat die dingen daar speciaal voor gemaakt zijn...
Dan kan je wel een kleiner model nemen, maar die zijn voor onderhoudsgevoeliger wanneer ze boven hun capaciteit gebruikt gaan worden...

Verwijderd

Topicstarter
Mensen het topic kan alweer dicht..

We zijn er uit het word de Nashuatec P7032.

Heel erg bedankt iig..
Pagina: 1