Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Totaal pakketten (tv / internet / telefoon)

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-11 10:29
ik ben op zoek naar een goedkopere maier om te kunnen internetten / tv kijken en bellen. Dus ik dacht ik zet van een paar aanbieders alles op een rijtje. Daarnaast heb ik mijn bestaande kosten gezet. en wat blijkt... het maakt helemaal geen bal uit wat je neemt, ik kom overal ongeveer gelijk uit (een paar euro verschil maar). Ik hoopte op een schokkend resultaat, maar nee hoor, zelfs als je alles bij 1 aanbieder afneemt betaal je een vermogen hiervoor. Ik vind dat persoonlijk niet echt concurered. Maar zie ik dingen over het hoof? Of zijn er hier zelfs prijs afspraken gemaakt???

(btw ; alles berekend met 30 minuten bellen van elk tarief)

1. mijn bestaande aansluitingen
telefoon : KPN : 18,16 / regio 0,0289 ... buiten 0,0439 ... mobiel 0,1905
internet : versatel : 19,95
tv : UPC : 15,53

2. Tiscali
telefoon : tiscali : 9,95 (voor kpn aansluiting) mobiel 0,2
internet : tiscali : 29,95

3. Versatel
telefoon : versatel : mobiel 0,183
internet : versatel : 39,95

4. UPC (freetime + light)
telefoon : UPC : regio 0,009 ... buiten 0,009 ... mobiel 0,18
internet : UPC : 40,95

5. Scarlet
telefoon : scarlet : mobiel 0,18
internet : scarlet : 39,95

mijn pc

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik zie dat je overal bij tv upc zet ;)
als je bv. digitale tv neemt van kpn via de ether dan betaal je maar 7,95 ofzo.

dus dan heb je nu :
1. mijn bestaande aansluitingen
telefoon : KPN : 18,16 / regio 0,0289 ... buiten 0,0439 ... mobiel 0,1905
internet : versatel : 19,95
tv : kpn : 7,95________________________
KOSTEN : 53,96.
alle kleine beetjes helpen ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Rusky
digitale tv kan ik nog niet krijgen
ik zit in de regio 3772 sz (barneveld)

die tv doet niet echt mee in de totaal pakketten, want zoals je dan
bij kpn alles afneemt krijg je nog niet een korting ofzo

[ Voor 47% gewijzigd door Rusky op 19-09-2005 09:51 ]

mijn pc

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-11 07:35

SeatRider

Hips don't lie

Rusky schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:47:
digitale tv kan ik nog niet krijgen
ik zit in de regio 3772 sz (barneveld)
En bovendien heb je voor digitale TV voor elke tv en video een kastje nodig van 60 euro en een tweede kaartje, waar je er bovendien maar 3 van mag krijgen. Dus bij 2 tv's of 1 tv en 1 video heb je al geen voordeel van digitale TV.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Rusky
VisaRider schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:53:
[...]

En bovendien heb je voor digitale TV voor elke tv en video een kastje nodig van 60 euro en een tweede kaartje, waar je er bovendien maar 3 van mag krijgen. Dus bij 2 tv's of 1 tv en 1 video heb je al geen voordeel van digitale TV.
en over het algemeen genomen heeft ieder huishouden minimaal 2 tv's (en zeker 1 tv en 1 video)
dan valt digitale tv al direct af

(wij hebben dus 2 tv's en 1 video)

mijn pc

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-11 22:19
VisaRider schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:53:
[...]

Nee, digitale TV biedt alleen maar voordelen mbt de prijs, das waar... |:( |:( 8)7 8)7

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Martijn schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:05:
[...]

Nee, digitale TV biedt alleen maar voordelen mbt de prijs, das waar... |:( |:( 8)7 8)7
DTV over een kam scheren is ook niet zo zinnig...

Wat bij je past hangt totaal af van wat voor zenders je kijkt en wat voor apparatuur je eraan hebt hangen.

KPN/Digitenne (waar beschikbaar) geeft een uitgekleed pakket (geen BBC, valt voor mij gelijk af...), maar als ontvangst goed is hebt je (op die ene TV dan) perfect beeld. En het is goedkoop. Verkooppunt is met name prijs.

UPC heeft ook DTV, maar heeft juist een veel breder pakket en wordt met name gericht op mensen die meer willen dan met normaal kabel (vooral meer beeldkwaliteit). Minpunt: daar betaal je (vooralsnog) meer voor.

En dan is er satelliet, waarbij je betaalt wat je kijkt, als je geen specifieke commerciele zenders wilt kost het na aanschaf schotel zo goed als niets, bovendien heb je veel meer keuze. Nadeel is hoge aanschafprijs en -als je 'dure' zenders wilt- is het duurder dan de andere opties.

Oslik blyat! Oslik!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
CAI 15 euro is redelijk marktconform.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Rusky
het gaat mij niet om of ik nu digitale tv of analoog wil. Het gaat er mij meer om dat als je alles bij 1 provider vandaan haalt, dat je helemaal niks goedkoper uit bent als dat je losse pakketten neemt. Daarbij komt da wel dat bij mij alleen upc een echt totaal pakket kan leveren. Want digitale tv is voor mij niet te ontvangen (nog niet).
E dat vind ik vreemd, dat als je alles bij 1 provider weghaalt, niks goedkoper uit bent. en dat vind ik toch wel vreemd, alsje ziet hoeveel concurentie er is.

mijn pc

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb nu ook UPC (telefonie (niet freetime)+ light) betaal 29,95 voor dat pakketje (eerste jaar )+15,53 voor upc aansluiting = 45,48 zal wel iets van 10 euro bijkomen na het eerste jaar.

maar nu overweeg ik toch echt om van de hele boel af te zeggen (lang leve try en buy }) )

wanadoo heeft namelijk een best leuke aanbieding.
voor 22,50 per maand het family-pakket 4mbit/1mbit (al 2x sneller dan upc) dat in november opgehoogd wordt naar 20mbit/1mbit !!!
eventueel voor 5 euro onbeperkt bellen naar vaste nummers erbij, maar dat laatste vind ik niet zo boeiend
kom je op een totaal van 32,45 voor internet en telefoon en 15,53 voor kabeltv = 47,98 (of 52,98 inclusief gratis bellen naar vast) best voordelig lijkt me zo.
2,50 duurder dan wat ik nu heb, maar na dit jaar wordt upc ook duurder

verder denk ik dat uiteindelijk alle adsl2+ aanbieders televisie gaan leveren, maar dat moet de tijd leren.

[ Voor 6% gewijzigd door tijsco op 20-09-2005 09:10 ]

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Is zo'n clompeet versatel pakket voor €40,- niks? Wat mij alleen niet duidelijk is of dat je dan alle tv kanalen hebt of alleen voetbal en big brother.

[ Voor 54% gewijzigd door scorpio81 op 20-09-2005 10:29 ]

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-10 18:39
tijsco schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 09:09:
ik heb nu ook UPC (telefonie (niet freetime)+ light) betaal 29,95 voor dat pakketje (eerste jaar )+15,53 voor upc aansluiting = 45,48 zal wel iets van 10 euro bijkomen na het eerste jaar.

maar nu overweeg ik toch echt om van de hele boel af te zeggen (lang leve try en buy }) )

wanadoo heeft namelijk een best leuke aanbieding.
voor 22,50 per maand het family-pakket 4mbit/1mbit (al 2x sneller dan upc) dat in november opgehoogd wordt naar 20mbit/1mbit !!!
eventueel voor 5 euro onbeperkt bellen naar vaste nummers erbij, maar dat laatste vind ik niet zo boeiend
kom je op een totaal van 32,45 voor internet en telefoon en 15,53 voor kabeltv = 47,98 (of 52,98 inclusief gratis bellen naar vast) best voordelig lijkt me zo.
2,50 duurder dan wat ik nu heb, maar na dit jaar wordt upc ook duurder

verder denk ik dat uiteindelijk alle adsl2+ aanbieders televisie gaan leveren, maar dat moet de tijd leren.
Jammer genoeg kan dat bij mijn postcode nog niet :'(

Waar haal je dan kabeltv vandaan?

• tijsco
  • Niet online
kabeltv blijft gewoon upc. tis ook niet echt een totaalpakket. wel goedkoop :D

• Rusky
scorpio81 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 10:27:
Is zo'n clompeet versatel pakket voor €40,- niks? Wat mij alleen niet duidelijk is of dat je dan alle tv kanalen hebt of alleen voetbal en big brother.
jammer genoeg alleen dat voetbal en big brother, anders was dekeus snel gemaakt

mijn pc

• tijsco
  • Niet online
Toekomst

Met Versatel kies je voor de toekomst. Binnenkort wordt het mogelijk om speelfilms, documentaires of andere (tv)programma's op aanvraag te kijken. Net zo eenvoudig als het afspelen van een dvd en van een vergelijkbare kwaliteit. En ook hier geldt; kijken wat je wilt, wanneer je wilt! Een film terugbrengen naar de videotheek behoort dan tot het verleden!

Je bent volledig voorbereid voor tv en radio. De reguliere televisiekanalen en nog veel meer extra zenders. Want tv-kijken wordt ook leuker. Je kiest zelf je zenders en je kijkt dus wat jij wilt. Je normale kabelaansluiting kun je dan opzeggen.
Dus het komt wel... blijft alleen de vraag hoelang dat gaat duren.

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:12
Ik ben ook aan het kijken naar een andere aanbieder.

Huidige situatie:
- @Home breedband (5000/600kbps) €47,95
- KPN Belbasis met nummerweergave +/- €19,-
- Essent kabelTV +/- €15,-
-----------------------------------------------------------------------+
Totaal: €81,95

Optie 1
- @Home breedband (5000/600kbps) €47,95
- @Home telefonie (als de bugs eruit zijn) €5,95
Totaal: €68,90

Optie 2
- Versatel Compleet Family (4/1Mbit) €39,95
inclusief "gratis" telefoonlijn en live eredivisie-voetbal (en Big-Brother)
Totaal: €54,95

Optie 3
- Versatel Compleet Voetbal (20/1Mbit) €49,95
Totaal: €64,95

Ik zie toch wel duidelijke verschillen eerlijk gezegd. Het ligt er denk ik ook 'n beetje aan welke internetpakketten je precies met mekaar vergelijkt ofzo ...

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-11 21:03
Wouter! schreef op woensdag 21 september 2005 @ 10:54:

Optie 2

Optie 3
- Versatel Compleet Voetbal (20/1Mbit) €49,95
Totaal: €64,95

Ik zie toch wel duidelijke verschillen eerlijk gezegd. Het ligt er denk ik ook 'n beetje aan welke internetpakketten je precies met mekaar vergelijkt ofzo ...
Volgens mij klopt dat verhaal van Versatel toch niet helemaal. Je hebt dan wel geen KPN meer nodig, maar je betaalt nog wel EUR 9,80 (oid) voor je koperlijn. Dat komt er nog bij.

Zie ik alleen nergens op hun site staan. Zouden zij dat voor jou betalen? Lijkt me bijna niet.. maar wie weet.

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:22
Optie 2
Zonder voetbal kan het nog goedkoper, en je internet is ook nog eens sneller:
- KPN belbudget (koper) €9,67
- Wanadoo Family (20/1Mbit) + gratis bellen (naar vast) €27,50
- Essent kabel €15,- (volgens mij betalen wij €14)
------------------------------------------------+
€52,17

voor een studentenhuis met 6 TV's en 6 video's is de ouderwetse analoge kabel de enige betaalbare optie om TV te kijken :+

[ Voor 13% gewijzigd door Rrob op 21-09-2005 12:09 ]

• Rusky
Li0nHeart schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:29:
[...]

Volgens mij klopt dat verhaal van Versatel toch niet helemaal. Je hebt dan wel geen KPN meer nodig, maar je betaalt nog wel EUR 9,80 (oid) voor je koperlijn. Dat komt er nog bij.

Zie ik alleen nergens op hun site staan. Zouden zij dat voor jou betalen? Lijkt me bijna niet.. maar wie weet.
naar mijn weten moet je altijd 9,95 euro betalen aan kpn voor de lijn, alleen bij scarlet hoeft dat niet. Dus inderdaad bij versatel wel 9,95 bij tellen ....

mijn pc

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:06
Volgens mij kan je voor € 39,00 klaar zijn ?

In mijn geval € 29,00 ( Family Internet ) + € 13,00 ( telefonie ) + € 14,85 ( standaard pakket TV ) =

€ 56,85 per maand.

[ Voor 57% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 21-09-2005 16:52 ]

• Rrob
Dat is Multikabel, en multikabel is slechts in een klein deel van nederland beschikbaar, dus is de prijs ook niet zo relevant...

[ Voor 10% gewijzigd door Rrob op 21-09-2005 17:43 ]

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:06
Rrob schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:42:
Dat is Multikabel, en multikabel is slechts in een klein deel van nederland beschikbaar, dus is de prijs ook niet zo relevant...
O sorry hoor... ;)

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11 23:17

Nss

The Dude Abides

Rusky schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:16:
[...]
naar mijn weten moet je altijd 9,95 euro betalen aan kpn voor de lijn, alleen bij scarlet hoeft dat niet. Dus inderdaad bij versatel wel 9,95 bij tellen ....
Bij Versatel hoef je die 9,95 niet nog extra te betalen, zie: http://www.versatel.nl/start/3p/producten/compleetfamily/. Er staat namelijk "Geen KPN-abonnement meer nodig en hiermee bespaar je direct € 18,16 per maand op basis van een KPN BelBasis-abonnement*." Vervolgens geeft de tekst bij sterretje aan: "Heb je een KPN BelBudget-abonnement dan bespaar je direct € 9,67 per maand op je telefoonrekening."

Blijkbaar betaald Versatel dit bedrag dus voor je.

• tijsco
  • Niet online
nou wat een geweldig aanbod van versatel: 8)7
compleet familie: 39,95 geen kpn nodig!!!!
family: zelfde specs, 29,95 wel kpn nodig, maar voor 9,67 heb je die een, dus kom je op 39,62€ uit
compleet voetbal: 49,95 geen kpn nodig!!!
voetbal:zelfde specs, 39,95 wel kpn nodig, maar voor 9,67 heb je die een, dus kom je op 49,62€ uit

het is alleen handig als je nog geen kpn hebt, want de aansluitkosten van kpn zijn iets van 47€ verder heb je ook maar 1 rekening. Dat gratis bellen is natuurlijk ook leuk, maar met 1609 en 1649 (geen persoonlijke ervaring, heb alleen een mobiel) kom je daar ook wel in de buurt.

aan de andere kant scheelt een echte vaste lijn van kpn ook weer als je de volgende keer naar een andere adslprovider over wil stappen lijkt me.
als laatste kleine voordeel: stel nou dat versatel eruit ligt en je hebt echt iets nodig van internet, kan je altijd nog via de analoge lijn inbellen.

edit: zie hier voor dat bijna gratis bellen Zo goed als gratis bellen met 1609 EN 1649, iemand ervaring?

[ Voor 6% gewijzigd door tijsco op 22-09-2005 09:26 ]

• Rusky
bij mijn berekeningen zit een halfuur bellen per tarief ... dus mijn eind bedragen zijn hoger dan de totale som vahet abbo geld. Dit heb ik gedaan omdat de bel kosten ook verschillen per aanbieder. Zo heb ik een zo goed mogelijk beeld gegeven. En heb bij versatel zie ik nu ook geen kpn gerekend

mijn pc

• Rrob
rusky> inderdaad, als je bij wanadoo ook 30 minuten mobiel belt (0.185-0.200 €pm) en het vaste tarief neemt in plaats van het eerstejaar voordeeltarief kom je ook rond de 60E uit

9.67+15.53+29.95+5.85= 61,- :(

Ik vind de keuze voor 30 minuten per soort wel arbitrair, zelf bel ik nooit vast-mobiel, en veel langer vast-vast, maar de prijzen liggen inderdaad ERG dicht bij elkaar

• Rusky
Rrob schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:02:

Ik vind de keuze voor 30 minuten per soort wel arbitrair, zelf bel ik nooit vast-mobiel, en veel langer vast-vast, maar de prijzen liggen inderdaad ERG dicht bij elkaar
... ja daar had ik beter misschien wat gerichtere belminuten neer kunnen zetten. Niet echt "onderzoek" naar gedaan. Maar conclusie blijft dus nog steeds standhouden

mijn pc

Verwijderd

Prijzen liggin idd dicht bij elkaar. Je moet dus echt op andere zaken gaan letten. Ik wil momenteel ook overstappen op een totaalpakket en UPC lijkt mij de beste optie. Vooral het televisiedeel geeft hierbij de doorslag. Het signaal dat upc doorgeeft is veel beter dan dat van kpn of digitenne. Bij kpn of digitenne heb je voor elke tv/videorecorder in huis een aparte tuner nodig. Bij upc is dit beter geregeld omdat je ook het analoge signaal nog ontvangt. In de huiskamer kun je dus mooi het digitale signaal op je lcd laten binnenkomen en in de slaapkamer kun je gewoon het analoge signaal gebruiken. Ook de aanbieding van internet en telefonie vind ik best aardig; €35 het eerste jaar, daarna €40 voor een 2mbit down en 512bit up(geen vetpot maarja..8 uur over een dvd downen overleef ik wel) en 's-avonds en in het weekend gratis bellen. Helaas geen/slechte binaries nieuwsserver, maar daar heb je weer een payserver voor.

Digitale televisie in mijn gebied(achterhoek) nog niet beschikbaar, maar er wordt volgens mij hard aan gewerkt om dat voor het einde van het jaar voor elkaar te krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2005 14:24 ]

• Rrob
kurkdroog> digitale kabel TV is inderdaad beter dan andere digitale TV, en door het gratis analoge signaal dat je er bij krijgt is het met meerdere toestellen ook nog eens goedkoper.

Maar waarom kies je voor een totaalpakket? Met upc digitale TV icm versatel of kpn/wanadoo ben je even duur uit, maar kan je wel áltijd gratis bellen en heb je veel sneller internet.

Verwijderd

Rrob schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 18:14:
Maar waarom kies je voor een totaalpakket? Met upc digitale TV icm versatel of kpn/wanadoo ben je even duur uit, maar kan je wel áltijd gratis bellen en heb je veel sneller internet.
Sja, wij zijn er overdag bijna nooit dus het bellen `s-avonds en in het weekend is eigenlijk prima. Internetten kan inderdaad wel sneller maar 2mbit is voldoende. Ook heb ik een duits model Siemens S440 en dan heb ik bij upc wel nummerherkenning(daar ga ik tenminste vanuit). Ik heb nu vodsl van tweakdsl en heb al een jaar geen nummerweergave op mijn telefoon gehad en dat mis ik wel. Maar je hebt gelijk dat er betere(goedkopere) combinaties zijn. Maar alles bij 1 boer is heeft ook weer zijn voordelen.

• Rusky
het liefst ... (en het makkelijkst) vind ik ook alles bij upc te zetten. Alleen ik hoor echt veel klachten over het bellen van upc. En dat is dan best weer jammer

mijn pc

Verwijderd

Sja hoor ik ook wel eens. Maar na een jaar vodsl van tweakdsl ben ik wel wat gewend. Als je geen of nagenoeg geen problemen met telefonie wil kun je toch het beste kpn nemen.

Ik ga gewoon van het positieve uit en hoop dat de kinderziektes bij upc eindelijk een keer tot het verleden behoren. Ze bieden het toch ook al een paar jaar aan en het kan toch niet slecht blijven denk ik dan maar. Vanaf vrijdag wordt ik aangesloten dus fingers crossed.

• Rusky
digitale tv vankpn nog niet beschikbaar bij mij. maar dit kreeg ik als kosten plaatje
voor telefoon, adsl en tv :

abbo kosten : 7,95 (normaal 13,95)
aansluitkosten 138,90 (voor decoders e.d.)

maar begrijp ik dan goed dat je alles voor maar 8 euro hebt? of is dat alleen het eerste jaar en betaal je later 14 euro?

... maar dan nog 14 euro voor alles vind ik super goedkoop, kan al bijna niet wachten tot digi tv bij mij is.
Of zit hier een addertje onder het gras???

mijn pc

Verwijderd

7,95 blijft 7,95, geen addertje onder het gras. Maar wat bedoel je met "alles"?
7,95 is alleen voor de TV, als je ook ADSL hebt. De ADSL abo-kosten moet je ook nog betalen.

• Rusky
owh ok .... dan zal ik eens kijken wat de adsl e telefoon gaat kosten

mijn pc

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

En Wanadoo dan? Doe zie ik nog nergens terug. Dat ga ik doen. Heb UPC opgezegd:

Wanadoo familly (Inet en tel): 27.50
KPN: 8.95
Kabel: 7.95

Totaal: 44.40 :)

Verwijderd

Rusky schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:37:
ik ben op zoek naar een goedkopere maier om te kunnen internetten / tv kijken en bellen.
Nieuwe provider (via BBNed) is http://www.fiberworld.nl. Lekker snel (10Mbit/1Mbit ADSL2+), lekker goedkoop (ADSL 30 euro, telefonie (abo) gratis, televisie een paar euri) :*)

Maar BBNed levert op dit moment nog een beetje waardeloos uit :( , ik wacht al vier weken op de eerste response (Fiberworld reageert wèl, maar met een week vertraging :Z). De gebruikelijke 'new service' problemen dus... Als het voor over een paar maanden is wordt dit vast een hele leuke keus !

• Rusky
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:57:
[...]
Nieuwe provider (via BBNed) is http://www.fiberworld.nl. Lekker snel (10Mbit/1Mbit ADSL2+), lekker goedkoop (ADSL 30 euro, telefonie (abo) gratis, televisie een paar euri) :*)

Maar BBNed levert op dit moment nog een beetje waardeloos uit :( , ik wacht al vier weken op de eerste response (Fiberworld reageert wèl, maar met een week vertraging :Z). De gebruikelijke 'new service' problemen dus... Als het voor over een paar maanden is wordt dit vast een hele leuke keus !
ik vind het wel een beetje vage site ... helemaal niks te vinden over tv.
en kan niet precies wijs worden wat het allemaal precies gaat kosten.. zoals telefoon kosten,
en wat kost een normaal adsl abbo? komt daar dan ook nog eens die 0,006 cent per mb bij???

mijn pc

Verwijderd

Rusky schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:20:
[...]

ik vind het wel een beetje vage site ... helemaal niks te vinden over tv.
en kan niet precies wijs worden wat het allemaal precies gaat kosten.. zoals telefoon kosten,
en wat kost een normaal adsl abbo? komt daar dan ook nog eens die 0,006 cent per mb bij???
Zag ik ook net, televisie is er vrijwel afgehaald. Waarschijnlijk leverproblemen, tot voor enkele dagen stond het er wèl bij vermeld, o.a. als optie in de aanmeldformulieren. In de FAQ (tabje Support, daarna ADSL2+ in de navigatie) kun je er nog wel wat gegevens over vinden.

Verder heb ik nu eindelijk antwoord gekregen op een statusmailtje van 30/09. Mijn oude ADSL is op 4/10 opgeven bij KPN (door hen gemeld), Fiberworld meld nu dat de lijn op 11 oktober door KPN aan BBNed wordt overgedragen en de lijn waarschijnlijk die dag of een dag later wordt opgeleverd. Een down van een kleine twee weken, maar dat lijkt meer aan KPN te liggen 8)7

Overigens hadden ze voor telefonie tot medio augustus een aanbieding voor gratis bellen binnen Nederland (staat nog te knipperen op de homepage), ondertussen is dat voor ADSL2+ gereduceerd tot géén abonnementskosten, wel belkosten. Niettemin nog steeds een stuk goedkoper als een KPN abo.
Pagina: 1