Ik kan met geen enkele client mail ophalen doormiddel van POP3 of IMAP terwijl het account wel correct is. OWA 2003 werkt daarin tegen zonder problemen
.
Ik heb al in de knowledgebase van MS zitten zoeken en hier op GoT als mede Google.
Helaas komen er geen foutmeldingen in het eventlog, de services zijn gewoon gestart.
Voorbeeld:
Domain: domein.local
Netbios: DOMEIN
Logon name: Pascal
Mailbox: Pascal Saul
smtp: pascal.saul@domein.nl <- primary
smtp: pascal@domein.nl
Dat zou dus volgens MS een inlognaam opleveren als: DOMEIN\Pascal\Pascal Saul en je wachtwoord maar helaas.
De authentication staat gewoon op Basic en Simple bij zowel POP3 als IMAP.
Ik heb geen idee waar het aan kan liggen...
Ik heb al in de knowledgebase van MS zitten zoeken en hier op GoT als mede Google.
Helaas komen er geen foutmeldingen in het eventlog, de services zijn gewoon gestart.
Voorbeeld:
Domain: domein.local
Netbios: DOMEIN
Logon name: Pascal
Mailbox: Pascal Saul
smtp: pascal.saul@domein.nl <- primary
smtp: pascal@domein.nl
Dat zou dus volgens MS een inlognaam opleveren als: DOMEIN\Pascal\Pascal Saul en je wachtwoord maar helaas.
De authentication staat gewoon op Basic en Simple bij zowel POP3 als IMAP.
Ik heb geen idee waar het aan kan liggen...
Bij taak [ip] - Bezig met ontvangen is een fout (0x800CCC92) opgetreden: De e-mailserver heeft uw inlognaam afgewezen. Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord in de accounteigenschappen. Klik op E-mailaccounts onder Extra. De reactie van de server was: -ERR Logon failure: unknown user name or bad password.
[ Voor 19% gewijzigd door Pascal Saul op 19-09-2005 08:57 ]