Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Onderhuids virus?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enkele dagen heb ik last van eigenaardigheden; sommige dingen willen gewoon niet werken, explorer geeft meldingen dat hij af gaat sluiten (weet niet meer welke precies, maar die typische XP melding) en gooit dan vervolgens 1 scherm dicht en niet allemaal.
Voornamelijk hangt het systeem soms gewoon een tijd stil; in apparaatbeheer is dan niet te zien wat dat veroorzaakt.
Vanmorgen kwam ik beneden en toen bleek (had de nacht staan downloaden) dat het scherm niet uitgegaan was en dat om de 1 of andere reden de rekenmachine geopend was.

Een tijdje terug heb ik wel een bestandje geopend wat ik (ben ik vrij zeker van) wel op virus had gescand en dat helemaal niets deed; was een .exe en ik zag (dacht ik) heeeel even een dosvenster in de hoek flitsen.

Nu heb ik avg up to date, online panda activescan, spybot sd en hijack this eroverheen getrokken, maar geen van alle geeft iets aan..........

Heeft iemand nog suggesties wat ik nu kan doen?

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Je kunt hitman pro nog even proberen maar ik weet niet of die wel iets zo vinden als je die andere al geprobeerd hebt.

[ Voor 1% gewijzigd door Justifier op 19-09-2005 07:32 . Reden: typpo ]

Verwijderd

MS Antispyware geprobeerd? Misschien even online laten checken door Symantec.

Verwijderd

Topicstarter
Hitman heb ik in het verleden wat problemen mee gehad en dus wil ik die liever niet doen.
MS antispyware? Wat is dat?
Symantec online ga ik even doen, bedankt!

• KnijnN
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

KnijnN

GroenteBOER!

::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Controleer ook even je geheugen met MemTest86 om zeker te weten dat het niet daar aan ligt, hetzelfde kun je doen met een tool voor je harde schijf. Daarnaast kan je ook even controleren met een offline AV, zoals Kaspersky AV :)

Signature

Pagina: 1