Toon posts:

computervoeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi................................

ik heb een micro/atx kast nu wil ik weten of er pc voedingen zijn voor een micro/atx van 400 tot 500W een micro/atx voeding is ( Dimension: 5.85" x 4" x 3.25"(W x D x H). )
:/ :/ _/-\o_
bedankt alvast

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10-2025

ALF

Sinds wanneer groeten wij, en mischien zou je eerst even wat zoek werk verrichten?

• martinr
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Je hebt natuurlijk al uitgebreid gezocht (met je favoriet zoekmachine en ook in de forums) ?

Dan heb je dit natuurlijk al lang gelezen ?
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Geen idee wat je in gedachten hebt, maar een 400 tot 500Watt voeding voor eem microatx-kastje klinkt niet bijster logisch.

Bijna nog deze vergeten:
Welke voeding heb ik nodig? Deel 10

[ Voor 12% gewijzigd door martinr op 19-09-2005 01:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
hoi.......

ik had al in de forums gekeken ja 400W is dat zo veel dan ik wil namelijk een nieuwe computer bouwen ( en het graag klein houden vandaar de micro/atx ) maar wel met een snele processor en een goede/snele videokaart :/ :/ :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je een microATX geval wil gaan bouwen dat 400W gaat verstoken (of iets in die richting), houdt je dan ook rekening mee dat dat dan gigantisch heet gaat worden.
Ik weet niet wat voor een monsterbak je erin wil bouwen, maar ga eerst eens na of je echt een 400W nodig hebt en je niet af kunt met een lager wattage voeding.