Een aantal weken geleden heb ik een nieuwe videokaart gekocht, de Asus Radeon X850XT AGP. Toen ik de kaart net had, heb ik de nieuwste drivers van ATI geinstalleerd (download van website). Niet kort daarop had ik regelmatig te maken met crashes. Ik heb de drivers daarop gedeinstalleerd en de meegeleverde driver cd van Asus gebruikt. Een week of wat ging het goed totdat de problemen weer optraden. Tijdens games (WoW) of gewoon in Windows, crasht de videokaart (geluid en dergelijke gaan gewoon verder). In sommige gevallen kom ik terug in Windows, met een melding van VPU Recover dat er iets verkeerd ging.
Ik dacht dat het misschien te maken had met het installeren van de verschillende drivers en Windows was toch al traag aan het worden, dus heb ik Windows opnieuw geinstalleerd. Windows geinstalleerd, alle drivers en een half uur later weer hetzelfde. VPU Recover zette alles weer terug naar software rendering.
Ik heb geen idee waar het aan het ligt eerlijk gezegd. Had gehoopt dat het aan Windows lag. Alle instellingen voor de videokaart staan op default, maar nog gaat het verkeerd. De temperatuur van die kaart kan ook niet echt hoog zijn, de lucht die er achter uit komt is gewoon koud. Heb een Topower 400W voeding wat volgens mij toch ook wel genoeg moet zijn.
Iemand die een idee heeft of me wat hints kan geven?
Thanks,
oBo
Ik dacht dat het misschien te maken had met het installeren van de verschillende drivers en Windows was toch al traag aan het worden, dus heb ik Windows opnieuw geinstalleerd. Windows geinstalleerd, alle drivers en een half uur later weer hetzelfde. VPU Recover zette alles weer terug naar software rendering.
Ik heb geen idee waar het aan het ligt eerlijk gezegd. Had gehoopt dat het aan Windows lag. Alle instellingen voor de videokaart staan op default, maar nog gaat het verkeerd. De temperatuur van die kaart kan ook niet echt hoog zijn, de lucht die er achter uit komt is gewoon koud. Heb een Topower 400W voeding wat volgens mij toch ook wel genoeg moet zijn.
Iemand die een idee heeft of me wat hints kan geven?
Thanks,
oBo