Toon posts:

system32 dir kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik bijn mijn system 32 map kwijt die in c:\windows zou moeten staan!
ik heb overal gezocht, en ik heb de weergave van verborgen bestanden aanstaan.
weet iemand waaro ik nie over deze map beschik?
ik wil een bestand aanpassen in de map system32/drivers/etc/ met de naam host. om zo toegang te blokkeren naar bepaalde websites...

iemand die mij kan helpen???

Verwijderd

als je toegang tot windows hebt dan moet je system dir er toch echt wel zijn

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

gewoon in je adresbalk intypen :
C:\WINDOWS\system32

heb je bij mapopties ook een vinkje weggehaald bij verberg systeem files (of zoiets)?

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Verwijderd

Topicstarter
dacht ik dus oko dat die map er wel degelijk moest zijn!!

in de adressenbalk wertk perfect! ik zie hem nu ook ineens WEL in mijn mappen structuur staan, heel vreemd...

inhoud weergeven van systeemmappen had ik uit staan. ik zag echter wel tal van andere systeem mappen. iig, wat ik d8 dat systeem mappen zijn.

ik zit nu in de map, dus jongens, bedankt!!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Mja, dit had je overigens ook zelf even kunnen uitproberen door bijv. wat DropjesLover zegt. Hier op GoT verwachten we toch dat je eerst van zulke dingen uitprobeerd. Waarschijnlijk heb je te snel [FAQ=,]Registratievoorwaarden en faq[/FAQ] doorgelezen. Lees dat nog eens op je gemak door, samen met Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden. ;)

offtopic:
Welkom op GoT :w

Signature

Dit topic is gesloten.