Ik zie nergens een problemen forum, dus ik denk (en hoop) dat ik mijn probleem hier mag posten.
Als ik mijn pc opstart doet hij het ongeveer 30 minuten en dan crasht hij.
De fout melding is ongeveer zoals dit, weergegeven op een blauw scherm met witte letters:
"Er is een fout opgetreden in windows en is daarom afgesloten.
[foutmelding, verschilt soms, zoals:] PAGE_NOT_FOUND_IN_UNPAGED_AREA
Heel verhaal wat je moet doen, zoals:
Software checken als je nieuwe hardware hebt geinstalleerd (heb ik niet!). Contact met de leverancier zoeken, dat soort dingen.
En dan nog wazige tekens en letters enzo."
Maar dit bericht komt OOK als ik binnen 2 seconde een spel opstart.
Of te wel als de pc lang aan staat (nou ja, 30 minuten) of als hij zwaar word belast krijg ik een foutmelding. Na de eerste foutmelding doet hij helemaal niet meer, dan kom ik windows niet eens in, meteen een melding dus. Maar als ik de pc een uurtje uit heb, doet hij het weer wel, voor 30 minuten/zware belasting.
Windows opnieuw installeren werkt niet, voordat hij begint, krijg ik al die foutmelding. Herstellen werkt ook niet.
Kent iemand dit probleem, en misschien de oplossing?
Als niemand een antwoord weet, word waarschijnlijk het mobo en de processor vervangen. Ik heb nu nog een AGP 4x videokaart, maar zou dan een PCI Express 16x mobo kopen, kan mijn kaart daarin, of moet ik dan ook een 16x videokaart erbij kopen?
Ik heb nu:
K7S5A
AMD Athlon XP 2000+
512 DDR
ATI Radeon 8500
80 gig schijf, dvd brander, dvd speler, geluidskaartje, niks belangrijks verder.
Alvast bedankt!
Als ik mijn pc opstart doet hij het ongeveer 30 minuten en dan crasht hij.
De fout melding is ongeveer zoals dit, weergegeven op een blauw scherm met witte letters:
"Er is een fout opgetreden in windows en is daarom afgesloten.
[foutmelding, verschilt soms, zoals:] PAGE_NOT_FOUND_IN_UNPAGED_AREA
Heel verhaal wat je moet doen, zoals:
Software checken als je nieuwe hardware hebt geinstalleerd (heb ik niet!). Contact met de leverancier zoeken, dat soort dingen.
En dan nog wazige tekens en letters enzo."
Maar dit bericht komt OOK als ik binnen 2 seconde een spel opstart.
Of te wel als de pc lang aan staat (nou ja, 30 minuten) of als hij zwaar word belast krijg ik een foutmelding. Na de eerste foutmelding doet hij helemaal niet meer, dan kom ik windows niet eens in, meteen een melding dus. Maar als ik de pc een uurtje uit heb, doet hij het weer wel, voor 30 minuten/zware belasting.
Windows opnieuw installeren werkt niet, voordat hij begint, krijg ik al die foutmelding. Herstellen werkt ook niet.
Kent iemand dit probleem, en misschien de oplossing?
Als niemand een antwoord weet, word waarschijnlijk het mobo en de processor vervangen. Ik heb nu nog een AGP 4x videokaart, maar zou dan een PCI Express 16x mobo kopen, kan mijn kaart daarin, of moet ik dan ook een 16x videokaart erbij kopen?
Ik heb nu:
K7S5A
AMD Athlon XP 2000+
512 DDR
ATI Radeon 8500
80 gig schijf, dvd brander, dvd speler, geluidskaartje, niks belangrijks verder.
Alvast bedankt!