Ik heb vanavond ontdekt dat wanneer ik de adapter verwijder (dus wanneer de laptop werkt op de accu) er een zacht net hoorbaar irritant hoog piep geluid uit m'n laptop komt. Het komt niet over de boxen maar gewoon uit de laptop zelf en het houdt even op als er programma's geladen worden, dus als de harde schijf actief is. Normaal is hij bijna geluidsloos maar als hij dus op de accu werkt komt er een piep uit en volgens mij deed hij dit eerder niet. Laptop is nog geen 2 maanden oud.
Weet iemand wat er hier aan de hand is?
En wat eraan te doen is?
Is het verstandig om hem te laten nakijken binnen garantieperiode (kan hem eigenlijk niet missen ivm studie)? Zullen ze dit echt als een defect zien, of zullen ze zeggen dat er niks aan de hand is? Want alles werkt wel naar behoren hij maakt alleen wat meer lawaai.
Edit:
Heb in een ander topic de volgende reactie gezien:
Weet iemand wat er hier aan de hand is?
En wat eraan te doen is?
Is het verstandig om hem te laten nakijken binnen garantieperiode (kan hem eigenlijk niet missen ivm studie)? Zullen ze dit echt als een defect zien, of zullen ze zeggen dat er niks aan de hand is? Want alles werkt wel naar behoren hij maakt alleen wat meer lawaai.
Edit:
Heb in een ander topic de volgende reactie gezien:
Zou dit het kunnen zijn? En zo ja, is dit een serieus defect wat Sony moeten verhelpen ondanks dat de laptop verder nog gewoon werkt?TetsuoShima schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:14:
Waarschijnlijk een probleem met één van de voltage converters lijkt mij...
Kan je niet veel aan doen, buiten andere erop laten zetten (of zelf doen) maar dan moet je eerst het juiste type te pakken krijgen. Ander mobo helpt ook, maar vermits jou laptop waarschijnlijk niet meer onder garantie is, is dat laatste niet zo evident.
Nu, ik ben niet 100% zeker, hoor. Maar op het eerste zicht zou dat mijn 'diagnose' zijn...
[ Voor 44% gewijzigd door MIQ op 19-09-2005 00:34 ]