[BF1942 Anthology] Spel komt niet voorbij EA Games intro

Pagina: 1
Acties:

• Crayne
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 13:41

Crayne

Have face, will travel

Topicstarter
Zoals in het onderwerp vermeldt wordt, heb ik dus gisteren de Anthology gekocht en vandaag geïnstalleerd.

Bij het opstarten krijg ik alleen een zwart scherm te zien met daarbij de haperende voice over van het EA introotje (die niet verder komt dan EA... en dan stopt.) Daarna schiet het intro filmpje frame voor frame vooruit (1 frame per 1 minuut of iets dergelijks) en loopt op den duur vast.

Mijn systeem:

Asus A7N8X-E Deluxe rev2.0
AMD 2600+ @ 2800+
1GB PC3200 DDR
Geforce 4 Ti4280
DirectX 9.0c

Niet zeuren dat de grafische kaart te oud is, die heeft in het verleden zonder problemen BF1942 aangekund. Bovendien zou hij niet vast mogen lopen op een introfilmpje van EA Games, lijkt me.

Ik heb de default_video.con refreshrate fix al bekeken, maar die waarde staat al op 1. Ook heb ik de 1.61 patch gedownload en geïnstalleerd.

Zijn er meer mensen die deze problemen met de anthology pack hebben? En zo ja, wat heeft in jullie geval geholpen?

Mijn Library Thing catalogus

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

Topicstarter
*bump*

Goed, nog steeds geen sjoege. Ik heb de nieuwste detonator drivers en de laatste nForce sounddrivers geïnstalleerd en zelfs de CDs omgeruild bij de Bart Smit, maar nog steeds hetzelfde verhaal: een slowmotion EA Games filmpje en dan niets.

Heeft iemand ooit eerder van deze problemen gehoord?

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:39

Clush

Do as I say...

probeer eens +restart 1 aan het pad van de snelkoppeling toe te voegen...

"c:\games\bf1942\bf1942.exe" +restart 1

of zoiets (heb het spel zelf niet, weet dus niet hoe dit er precies uit zou moeten zien... maar het idee is duidelijk, lijkt me)

of rename de map waar de filmpjes instaan.

verder neem ik aan dat je een reinstall al geprobeerd hebt?
Niet zeuren dat de grafische kaart te oud is
tja, dat gezeur altijd van die mensen die niks beters te doen hebben dan anderen helpen met hun problemen... 8)7

... not as I do.

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

Topicstarter
Clusharaw schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:00:
probeer eens +restart 1 aan het pad van de snelkoppeling toe te voegen...

"c:\games\bf1942\bf1942.exe" +restart 1

of zoiets (heb het spel zelf niet, weet dus niet hoe dit er precies uit zou moeten zien... maar het idee is duidelijk, lijkt me)
Grappig genoeg lost dit probleem nummer één op. Ik kom nu zowaar in het spel. Alleen hebben de menus nu besloten om chinese tekens te bevatten (geen echte natuurlijk, maar ze doen een verdomd goede imitatie.)
verder neem ik aan dat je een reinstall al geprobeerd hebt?
Meerdere keren. :)
tja, dat gezeur altijd van die mensen die niks beters te doen hebben dan anderen helpen met hun problemen... 8)7
Niet uit zijn context trekken hè? ;)

Ik zei dat specifiek omdat deze videokaart nooit problemen met BF1942 heeft gehad in het verleden...

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:39

Clush

Do as I say...

Crayne schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 00:20:
Grappig genoeg lost dit probleem nummer één op. Ik kom nu zowaar in het spel. Alleen hebben de menus nu besloten om chinese tekens te bevatten (geen echte natuurlijk, maar ze doen een verdomd goede imitatie.)
hmmm... dat zouden artifacts kunnen zijn...

ben je al wel aan het spelen geweest? heb je daar ok last van artifacts/andere dingen?
als het menu te onoverzichtelijk is om wijs uit te worden,kan je misschien even proberen met the all-seeing eye of xfire een spel te joinen... gewoon om even te kijken wat er dan gebeurt.

... not as I do.

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

Topicstarter
Clusharaw schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 00:36:
[...]hmmm... dat zouden artifacts kunnen zijn...

ben je al wel aan het spelen geweest? heb je daar ok last van artifacts/andere dingen?
als het menu te onoverzichtelijk is om wijs uit te worden,kan je misschien even proberen met the all-seeing eye of xfire een spel te joinen... gewoon om even te kijken wat er dan gebeurt.
In het spel krijg ik vreemde paarse polygonen te zien op willekeurige momenten en plaatsen, maar het is speelbaar. Verder is alle tekst nog steeds goed verneukt. :)

Ik heb ondertussen ook contact gehad met EA Games, die me een paar suggesties hebben gedaan die ik eens ga bekijken. Even zien wat dat oplevert.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
paarse polygonen zijn artifacts...
Misschien dat je kaart toch op z'n laatste lootjes loopt?
Het kan ook zijn dat het probleem verholpen is wanneer je een wat oudere driver probeerd...
Pagina: 1